اسماعیل زاده:  آرسن ونگر، مربی آرسنال روز دوشنبه تأکید کرد که مسوت اوزیل، هافبک آلمانی این تیم، تابستان این فصل راهی هیچ تیمی نخواهد شد؛  ...

 ونگر: اوزیل جایی نمی رود

این درحالی است که یوونتوس تمایل زیادی به جذب این بازیکن نشان داده است.

ونگر درعین حال گفت که همچنان احتمال خرید بازیکنان جدید از سوی این تیم وجود دارد. توپچی‌ها صبح دوشنبه برای حضور در تورنمنت جام آسیایی بارکلیز به سنگاپور رسیدند. اوزیل و پتر چک خرید جدید آرسنال هم جزو تیم 27 نفره آرسنال هستند. آنها روز چهارشنبه با یک تیم محلی سنگاپور و سپس برابر اورتون یا استوک سیتی قرار خواهند گرفت. 

به غیر از الکسیس سانچس و داوید اوسپینا که به دلیل حضور در کوپا آمریکا همچنان در تعطیلات به سر می‌برند، تنها غایبان این تیم دنی ولبک و توماس روسیچکی به خاطر آسیب دیدگی هستند. ولبک احتمالاً هفته آینده به تمرینات بازمی گردد و نسبت به شروع فصل در ترکیب آرسنال امیدوار است.

 در پی جدایی احتمالی پوگبا و ویدال از یوونتوس در این فصل گفته می‌شد که بینکونری تمایل زیادی برای خرید مسوت اوزیل دارد، ولی ونگر گفته که تیمش هرگونه پیشنهادی را برای بازیکنی که 5/42 میلیون یورو برای این تیم هزینه در بر داشته، رد می‌کند. «اوزیل بازیکن تیم ماست. او بازیکن ما خواهد ماند و می‌خواهد که در آرسنال بماند. این فصل بزرگی برای او خواهد بود، بخصوص که او شروع سختی در فصل گذشته داشت و در نیم فصل دوم واقعاً بازیکن مهمی برای تیم نشان داد. بازیکنان هجومی زیادی هستند که فصل مهمی پیش رو دارند و من به آنها اعتماد زیادی دارم. اوزیل ریتم فوتبال انگلیس را می‌فهمد و از نظر دفاعی هم پیشرفت‌های محسوسی داشته و سخت کار می‌کند و از نظر هجومی هم بازیکن سطح بالایی است.»

 

    هرگز دنبال استرلینگ نبودیم

ونگر همچنین هرگونه تمایل آرسنال به جذب رحیم استرلینگ را که با 49 میلیون پوند به منچسترسیتی می‌پیوندد، تکذیب کرد: «به نظرم این انتقال قطعی بود چون او می‌خواست از لیورپول برود. او خرید خوبی برای من سیتی است. بازیکن گرانی است ولی این تیم می‌تواند چنین خریدی انجام دهد. ما هرگز استرلینگ را در نظر نداشتیم. برای اینکه او در پستی بازی می‌کند که ما بازیکنان زیادی داریم. والکات، چمبرلین، سانچس، ویلشر همگی می‌توانند در این پست بازی کنند. استرلینگ چنین خصوصیاتی دارد و اغلب پشت سر مهاجمان بازی می‌کند.» آرسنال همچنین پیشتر قصد دراختیار گرفتن اشنایدرلین از ساوتهمپتون را داشت، ولی از این خرید خود منصرف شد تا اینکه خبر انتقال او به من یونایتد منتشر شد. ما می‌دانستیم که یونایتد از اینکه بین چهارتیم برتر قرارنگرفته راضی نیست و مسلماً در بازار امسال خریدهای زیادی انجام خواهد داد. آنها خریدهای جالبی داشتند و شواینی و اشنایدرلین را جذب کردند. اشنایدرلین آینده خوبی دارد و شواین اشتایگر در سطح بالایی است و چنین چیزی را پیشتر ثابت کرده است.

 

    به چک تضمین‌های لازم را داده‌ایم

ونگر همچنین گفت که او به پتر چک خرید 10 میلیونی‌اش تضمین داده که در این تیم جایگاه ثابتی خواهد داشت، ولی باید چند بازیکن دیگر برای خط میانی و دفاعی خریداری کند. «به چک تضمین‌های لازم داده شده و او تجربه و استعدادش را در اختیار تیم خواهد گذاشت. او می‌تواند به ثبات خط دفاعی ما کمک زیادی بکند. بازیکنان دیگر ما هنوز جوان هستند و تجربه زیادی ندارند. این تجربه به کمک ما خواهد آمد. به هرحال خریدهای احتمالی ما به مسایل مختلف بستگی خواهد داشت، ولی عملکردمان در بازار نقل وانتقالها هنوز تمام نشده است.»

 

    دردسر جدید شچسنی

ونگر در مورد انتشار تصاویری که شچسنی، سنگربان لهستانی این تیم را در حال کشیدن گاز خنده نشان می‌دهند، گفت که باید با او حرف بزند: «من این عکس‌ها را دیده‌ام ولی باید جزییات دقیق تری در مورد آنها پیدا کنم و با خود او حرف بزنم و حقیقت ماجرا را بفهمم و ببینم چه حرفی برای گفتن دارد.» شچسنی ژانویه گذشته بعد از اشتباه‌های فاحش مقابل ساوتهمپتون، جایگاه ثابتش را درون دروازه آرسنال و بعد از اینکه عکس او درحال روشن کردن یک سیگار در رختکن تیم در رسانه‌ها منتشر شد، از دست داده بود.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.