کارشناس دفتر مشاوره وقف اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: ۱۶۰۰ جلد کلام الله مجید وقف محافل و جلسات قرآنی در ماه مبارک رمضان شد.

۱۶۰۰ جلد قرآن وقف محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان  شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی حجت الاسلام حسین مظلومی گفت: محافل انس با قرآن که با حضور قاریان مصری، عراقی و ایرانی در ایام ماه مبارک رمضان برپا شد با وقف قرآن برای محافل و جلسات قرآنی همراه بود.

کارشناس دفتر مشاوره وقف اداره کل اوقاف خراسان رضوی در ادامه بابیان اینکه اهمیت وقف و میراث ماندگاری که از پیامبر(ص) به ارث رسیده است جلسات قرآنی نیاز به وقف قرآن دارد.

وی افزود: در هر محفل تعدادی قرآن جهت هدیه به جلسات قرآن ارائه می شد و نیکوکاران و خیرین آن ها را تهیه و به جلسات قرآنی همان مسجد یا جهت مساجد و جلسات نیازمند اهدا می شد.

مظلومی بیان کرد:در محافل انس با قرآن کریم توسط خیرین 1600 کلام الله مجید وقف محافل و جلسات قرآنی شد که هدیه این قرآن ها 112 میلیون ریال بود.

کارشناس دفتر مشاوره وقف اداره کل اوقاف اظهار کرد :در محفل قرآنی امامزاده ابراهيم(ع) روستاي نوده انقلاب از توابع سبزوار با وقف 160 كلام الله مجيد و در محفل قرآنی مسجد صاحب الزمان(عج) بجستان با وقف 120 جلد كلام الله مجيد از محافل قرآني شاخصی بود که بیشترین وقف قرآن در آن صورت پذیرفت.

یادآور می شود 55 محفل انس با قرآن کریم که در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.