۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 297330

قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس شامگاه چهارشنبه در ادامه سفر خود به ایران وارد مشهد مقدس شد و مورد استقبال مسئولان محلی قرار گرفت.

سفر قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس

به گزارش  مهر، «ایو رسیه» قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس که از روز دوشنبه از طریق پرواز استانبول - آبادان به ایران سفر کرده ضمن بازدید از مناطق شلمچه و عملیاتی جنوب و دیدار و گفتگو با مقامات بلند پایه جمهوری اسلامی ایران در تهران شامگاه گذشته در ادامه سفر خود وارد شهر مقدس مشهد شد.

این مقام سیاسی کشور سوئیس شامگاه چهارشنبه در محل سالن تشریفات فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مورد استقبال معاون استاندار خراسان رضوی و معاون نمایندگی وزارت امورخارجه در شمال شرق کشور قرار گرفت.

ایو رسیه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد محور سفر به ایران و دیدار با مسئولان و دولتمردان جمهوری اسلامی را مراودات سیاسی عنوان کرد.

 در این سفر همچنین «لورنز فروندر» مسئول میز ایران در سوییس و «نورا کرونیگ» رییس دفتر قائم مقام وزیر خارجه سوئیس وی را همراهی می کنند.

قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس امروز در ادامه سفر خود به مشهد مقدس ضمن بازدید از آرامگاه فردوسی و موزه های آستان قدس رضوی با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفتگو خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.