قدس ‌آنلاین- تبریز: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با تائید فرمانداری تبریز، مصوبه جدید مربوط به کاهش ضریب P (ارزش منطقه‌ای) در شرایط صدور مجوز و پروانه ساخت برای طبقات مازاد و زیربنای بیش از سطح اشغال، از ابتدای سال‌جاری قابلیت اجرایی دارد.

شرایط جدید صدور مجوز برای طبقات مازاد و زیربنای بیش از سطح اشغال در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، «سعید حاجی‌زاده» صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی کلانشهر تبریز، مصوبه ارجاعی فرمانداری تبریز در ارتباط با اصلاح ماده 10 تعرفه عوارض محلی که در آن ضریب ارزش منطقه‌ای موسوم به ضریب پی (P) در شرایط صدور مجوز و پروانه ساخت برای طبقات مازاد و در شرایط زیربنای بیش از سطح اشغال از 3 به 1.7 کاهش پیدا کرده بود، مورد بررسی قرار گرفت و با اعمال این تسهیلات برای تمام پرونده‌های ساخت و ساز مرتبط، متعلق به ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر سال‌جاری موافقت شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه جدید شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در صورت وجود شرایط صدور مجوز و پروانه ساخت برای طبقات مازاد و زیربنای بیش از سطح اشغال، ضریب عوارض P (ارزش منطقه‌ای) به ازای هر متر مربع از 3 به 1.7 کاهش پیدا کرد که به نوعی بازنگری در ماده 10 دفترچه تعرفه عوارض محلی سال 94 محسوب می‌شود.

به گفته حاجی‌زاده با این مصوبه، در حقیقت صدور مجوز برای تراکم مازاد و زیربنای بیش از سطح اشغال به شرایط سال گذشته بازگشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.