قدس آنلاین: پیکر شهید جواد کوهساری، از شهدای مدافع حرم صبح امروز در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر شهید مدافع حرم در مشهد تشییع شد

به‌ گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جواد کوهساری از شهدای مدافع حرم ائمه اطهار(ع)  صبح امروز از مقابل مهدیه مشهد و با حضور پرشور مسئولان استانی و شهری و همچنین مردم شهید پرور مشهد برگزار شد.

در این مراسم پیکر پاک این شهید مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از مهدیه مشهد به سمت بارگاه منور رضوی تشییع شد و پس از طواف در این مکان مقدس در قطعه شهدای تیپ فاطمیون گلزار شهدای بهشت رضا(ع) به خاک سپرده شد.

تشییع کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهایی همچون 'این گل پرپر ما، هدیه به رهبر ما'، 'این گل پرپر از کجا آمده، از سفر کرب و بلا آمده' و 'حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست'، پیکر پاک این شهید مدافع حرم را بدرقه کردند.

همچنین در شب گذشته هم مراسم وداع خانواده، دوستان، آشنایان و امت شهید پرور با این شهید والا مقام در بوستان کوهسنگی مشهد و در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

شهید جواد کوهساری نوزدهم تیرماه امسال برای دفاع از حریم ولایت به فلوجه عراق اعزام شد و تنها بعد از 7 روز مزد رشادت‌ها و اخلاص و ایمان خود به حریم ولایت را در منطقه صقلاویه فلوجه دریافت کرد و در تاریخ 26 تیرماه 1394 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.