۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
کد خبر: 297849

قدس آنلاین: فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف يك محموله بزرگ گوشي تلفن همراه خارجي قاچاق به ارزش سه ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال در پوشش جعبه هاي خرما خبر داد.

کشف ۲۱۹۲  عدد گوشي همراه در جعبه هاي خرما

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار "عبد الرضا آقاخاني" با اعلام اين خبر اظهار داشت: روز گذشته مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان كاشان حين كنترل و بازرسي خودروهاي عبوري در محور اصفهان به كاشان، به يك دستگاه خودروي وانت نيسان حامل بار خرما كه از استان هاي جنوبي به سمت تهران در حركت بود مشكوك و آن را متوقف كردند.

 وي افزود: پس از متوقف كردن خودرو ماموران با هماهنگي مقام قضايي از آن بازرسي به عمل آوردند كه در اين عمليات تعداد دو هزار و 193 دستگاه انواع گوشي تلفن هاي همراه خارجي قاچاق كه به صورت ماهرانه اي در لابلاي جعبه هاي خرما جاسازي شده بودند  كشف شد.

 اين مقام مسئول ارزش قيمتي اين محموله را سه ميليارد و 100 ميليون ريال عنوان كرد و اظهار داشت: در اين زمينه خودرو به همراه محموله كشف شده توقيف و راننده 26 ساله آن به اتهام حمل كالاي قاچاق دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

 سردار آقاخاني با بيان اينكه قاچاق كالا از جمله موضوعاتي است كه امنيت اقتصادي كشور را به مخاطره مي اندازد گفت: نيروي انتظامي مبارزه با كساني در اين زمينه فعاليت مي كنند را جزو وظايف ذاتي و اصلي خود مي داند و با جديت و قاطعيت تمام وارد عمل خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.