قدس آنلاین – سبزوار : معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار توافق هسته ای را تحقق مطالبه عمومی و مردمی عنوان و گفت : با جمع بندی مذاکرات ،همه کشورها به توانمندی فناوری هسته ای ایران پاسخ مثبت دادند .

روند مذاکرات هسته ای حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی را بر همه دنیا اثبات کرد

احمد برادران درحاشیه نشست شورای اداری شهرستان سبزوار در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار افزود : در روند مذاکرات هسته ای حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی بر همه دنیا اثبات شد .

وی اظهار داشت : منویات مقام معظم رهبری ، شجاعت ، تدبیر و اقتدار رییس جمهوری و کارآمدی تیم مذاکره کننده موجب شد نظام به چنین توفیقی دست یابد .

وی همچنین با اشاره به اعتبارات تملک دارایی استانی این شهرستان ادامه داد : امسال 110میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک داراییهای استانی برای سبزوار در نظر گرفته شد .

برادران با بیان اینکه این اعتبارات در 15 فصل و 50 برنامه برای 140 پروژه عمرانی نیمه تمام سبزوار هزینه می شودتصریح کرد : 80 درصد اعتبارات متمرکز در وزارتخانه ها است و مدیران دستگاه های اجرایی باید پیگیر اعتبارات مربوط به دستگاه ها ی مربوطه باشند .

وی همچنین رویکرد دولت یازدهم را اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام ذکر کرد و یاد آور شد : قرار است پروژه های زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی با شرایطی به بخش خصوصی برون سپاری شود .

وی با اظهار اینکه سال گذشته رقم تخصیص اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 برای سبزوار 5/72 درصد بود ابراز امیدواری کرد با همکاری مسوولان برای امسال رقم تخصیص بالاتری داشته باشیم .

فرماندار سبزوار همچنین بر تکریم ارباب رجوع و توجه به مطالبات مردمی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و اضافه نمود : در صورت عدم پاسخ قانونی نسبت به خواسته مردم بایستی این پاسخ به نحوی مطلوب و با برخورد مناسب داده شود .

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت ، این هفته را فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد دولت و رصد عملکرد مسوولان از سوی خودشان با توجه به امکانات و منابع موجود عنوان کرد و خاطر نشان نمود : دستگاه های اجرایی بایستی هماهنگی لازم را در این راستا داشته باشند .

وی در عیثن حال با تاکید بر مدیریت منابع آبی ،تشکیل 16 جلسه مدیریت منابع آبی در دولت یازدهم را نشان از اهمیت این موضوع برای دولت عنوان کرد .

برادران  با بیان اینکه 90 درصد آب در بخش کشاورزی با راندمان پایین و اشتغال 20 درصدی به مصرف می رسد ، افزود: باید به عنوان یک حرکت جهادی نصب کنتورهای هوشمند و رعایت الگوی کشت را مدنظر داشته باشیم .

امام جمعه سبزوار هم نیز با تاکید بر وحدت دولت و ملت گفت : همه وظیفه داریم نظام و دولت را در اجرای برنامه ها کمک کنیم .

حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی با بیان اینکه با وحدت و همدلی می توانیم بر همه مشکلات فائق آییم اظهار داشت : اسلام با سیاست مخالف نیست بلکه با سیاسی کاری مخالف است و سیاسی کاری به ارکان نظام اسلامی ضرر وارد می کند .

وی همچنین با تاکید بر حمایت بیشتر از مستضعفین ، نیازمندان و مددجویان بهزیستی گفت : بایستی زمینه مشارکت بیشتر جهت توانمندسازی این افراد را فراهم کنیم .

امام جمعه سبزوار با تاکید بر صرفه جویی و مدیریت منابع آبی افزود  : منابع آبی خوبی همچون قنوات داریم که بایستی به طور مناسبی از آنها مصرف شود . / انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.