قدس آنلاین- تبریز: مسابقات انتخابی کشتی نوجوانان بسیج استان آذربایجان شرقی با حضور ۱۳۰ کشتی گیر از ۱۳ ناحیه بسیج این استان برای نفرات انتخابی مسابقات کشوری در سالن ورزشی ۴ هزار نفری مجموعه ورزشی ولایت شهرستان بناب برگزار شد.

معرفی نفرات برتر  مسابقات کشتی انتخابی نوجوانان بسیج آذربایجان شرقی در بناب
 
 به گزارش قدس آنلاین از تبریز، با برگزاری این مسابقات در نهایت تیم های ملکان، بناب، مراغه و مرند به ترتیب عناوین اول تا چهارم را به دست آوردند.

در این مسابقات که رقابت شدیدی برای کسب مقام اول بین تیمهای ملکان و بناب وجود داشت، در پایان با اینکه هر دو تیم موفق به کسب 72 امتیاز از این رقابتها شدند اما تیم ملکان به لطف یک مدال طلای بیشتر عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کرد.

این گزارش حاکیست، عرفان بالازاده کشتی گیر وزن 54 کیلوگرم بناب ضمن کسب عنوان قهرمانی مسابقات، بعنوان فنی ترین کشتی گیر مسابقات نیز شناخته شد.

همچنین براساس اعلام حسینی رئیس هیئت کشتی بسیج سپاه عاشورا مسابقات قهرمانی کشور کشتی نوجوانان بسیج نهم اردیبهشت سال آینده در زنجان برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، شهرستان بناب دارای 140 هزار نفر جمعیت بوده و در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.