قدس آنلاین-ایلام: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: علت قطعی برق و خاموشی ۵ ساعته ای که حوالی ساعت ۲ بامداد امروز در شهرستان آبدانان حادث شد، اتصال در خط انتقال پست فشار قوی ۶۳ کیلو ولت دره شهر به آبدانان بوده است.

اتصال در خطوط انتقال فشار قوی؛ علت خاموشی ۵ ساعته در آبدانان!

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهندس هادی شیرخانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه پس از اطلاع از این موضوع مهم، سریعاً اقدامات لازم و فنی بعمل آمده است، اظهار داشت: با تلاش بی وقفه همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان و از طریق فیدر قدیمی، سریعاً برق 40 درصد شهر آبدانان وصل شد.

وی با اشاره به اینکه با همراهی همکاران حوزه انتقال نیز رفع کامل خرابی و اصلاح خط انتقال دره شهر به آبدانان در دستور کار قرار گرفت، افزود: خوشبختانه پس از قریب 5 ساعت تلاش، این مشکل مرتفع و برق این شهرستان بطور کامل در مدار قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه فرایند برق بر مبنای سه مقوله تولید، انتقال و توزیع شکل می گیرد، بیان داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان در زمینه توزیع، وظایف ذاتی و قانونی خود را به سرانجام می رساند و در مقوله انتقال نیز با همکاران این مجموعه، همراهی و همکاری لازم را معمول می دارد.

مهندس هادی شیرخانی با تأکید بر اینکه خاموشی اخیر در این شهرستان مربوط به مقوله انتقال بوده است و از لحاظ توزیع مشکلی مشاهده نشده است، تصریح کرد: علت قطعی برق و خاموشی 5 ساعته ای که حوالی ساعت 2 بامداد امروز در شهرستان آبدانان حادث شد، اتصال در خط انتقال پست فشار قوی 63 کیلو ولت دره شهر به آبدانان بوده است.

وی مصرف بی رویه، بروز پدیده مخرب گرد و خاک، افت فشار و برخی اشکالات فنی در خطوط انتقال را عامل اصلی بروز قطعی و خاموشی در این شهرستان ارزیابی و خاطرنشان کرد: چنانچه از طریق شهرستان دهلران و حوزه جنوب زمینه اتصال خطوط انتقال فوق فشار قوی به آبدانان فراهم شود، بدون شک مشکلات برق این شهرستان مرتفع خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.