قدس آنلاین – خوشاب : فرماندار شهرستان خوشاب با تاکید بر تبیین و ترویج هر چه بیشتر ارزشهای اسلامی گفت: دهه کرامت بستری مناسب برای نشر این ارزش ها است.

تاکید فرماندار خوشاب بر استفاده از ظرفیتهای مردمی در جشن های دهه کرامت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از خوشاب حسین ابراهیمی کردیانی که در جمع مسوولان این شهرستان سخن می گفت با بیان اینکه جشن های دهه کرامت باید با رویکرد مردمی و با استفاده از ظرفیت مردم برگزار شود افزود :  این ایام فرصت بسیار مناسبی برای ترویج سیره عملی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) می باشد که باید از این فرصت ها استفاده بهینه کنیم.

وی ادامه داد: برای افزایش کیفیت جشن های دهه کرامت و ایجاد نشاط معنوی در جامعه این جشن ها باید به سوی مردمی شدن سوق داده شده و اصناف و سازمان های مردم نهاد در این جشن ها دخیل شوند.

وی با بیان اینکه دهه کرامت بستری مناسب برای نشر ارزش های دینی و فرهنگ سازی در این زمینه است ادامه داد : باید هر چه بیشتر در راستای آشنایی و نهادینه کردن این ارزش ها در نسل جوان تلاش کنیم.

فرماندار خوشاب بر برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه کرامت با بسیج تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان تاکید کرد واضافه نمود : همه مسوولان باید برای افزایش کیفیت برنامه های این دهه تلاش کنند.

ابراهیمی کردیانی یاد آور شد : مسوولان دستگاه های اجرایی باید در همه برنامه ها، محتوای ارزشی و آموزنده را مدنظر داشته و دهه کرامت را میثاقی برای وحدت جامعه اسلامی قرار دهند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای تفرقه افکنی بین مسلمانان تصریح کرد : مکر و حیله دشمن در این زمینه با برگزاری این جشنها و برنامه های فرهنگی خنثی می شود.

فرماندار خوشاب سخنرانی، مسابقات و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری، ادعیه، برپایی ایستگاههای صلواتی، مسابقات ورزشی، اردو های زیارت گروههای صالحین، نشست های تخصصی، توزیع بسته های فرهنگی  رااز جمله برنامه های دهه کرامت در این شهرستان برشمرد . / انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.