در پی انتشار گزارشی در مورد نبود پزشکی قانونی در پلدختر لرستان مسوولان به فکر چاره افتاده و مشکل را مرتفع کردند.

انتشار گزارشی از نبود پزشکی قانونی در پلدختر نتیجه داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ایرنا در پلدختر، چهارشنبه هفته گذشته ،گزارشی تحت عنوان ' نبود پزشکی قانونی در شهرستان پلدختر و مشکلات مردم ' در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان منتشر شد که بازتاب مثبتی داشت و این گزارش مورد توجه مسوولان شهرستان پلدختر قرار گرفت.

این گزارش به دنبال مراجعه جمعی از مردم این شهرستان به خبرنگار ایرنا تهیه شد و در ایرنای لرستان انتشار یافت.

یک شهروند پلدختری ضمن قدردانی از انعکاس خبر، لزوم پزشکی قانونی در خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: نقش مثبت رسانه ها در انعکاس مسایل و مشکلات و رساندن آن به مسوولان بر کسی پوشیده نیست .

احمد عینی افزود: از مسوولان امر که نسبت به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس انتقادهای شهروندان توجه نمودند تشکر می کنیم و این کار نشانه مسوولیت پذیری در مسوولان شهرستان است .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: با پیگیری انجام شده و با حضور مدیر کل پزشکی قانونی استان ، فرماندار و رییس دادگستری شهرستان جلسه ای در این ارتباط تشکیل شد.

احمد کرموند افزود: در این جلسه به نقد و بررسی موضوع و بیان مشکلات پرداخته شد و راهکارهایی برای برون رفت از این مشکل ارایه شد .

وی افزود: خوشبختانه در زمان حاضر پزشکی قانونی فعالیت خود را به طور رسمی در پلدخترآغاز کرد و مشکل مرتفع شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدختر نیز ضمن تقدیر از خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس مشکلات مردم گفت: رسانه های خبری می توانند بازوی بسیار قوی بین مسوولان و مردم باشند و در ارایه خدمات بهتر مسوولان به شهروندان تاثیر گذار باشند .

شهرستان پلدختر در 130کیلومتری خرم آباد مرکز لرستان قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.