۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 299786

قدس آنلاین-تبریز: رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان‌شرقی از حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر این رشته خبر داد.

بسکتبال آذربایجان‌شرقی لیگ برتری شد

کریم پاداش در گفت وگو با خبرنگار ما در تبریز اظهار داشت: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در دو سال گذشته از تیم‌های خوب و مطرح در رقابت‌های لیگ دسته اول بوده و تا مرحله پلی‌آف این مسابقات صعود کرده و در آخرین گام از راهیابی به لیگ برتر بازماند.

وی گفت: رئیس فدراسیون بسکتبال کشور جناب آقای مشحون نیز به رشد و توسعه این رشته ورزشی در آذربایجان‌شرقی اذعان داشته و موافقت کردند که به جای تیم کاله مازندران، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ برتر کشور امسال حضور داشته باشد.
پاداش تصریح کرد: این نخستین حضور یک تیم بسکتبال از آذربایجان‌شرقی در لیگ برتر بوده و بدون شک آذربایجان‌شرقی و تبریز استحقاق این امر را داشته و این می‌تواند به ادامه روند صعودی بسکتبال این منطقه کمک کند.
رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان‌شرقی به نقش باشگاه شهرداری تبریز در ورزش استان اشاره کرد و گفت: باشگاه شهرداری تبریز یکی از حامیان اصلی ورزش استان بوده که در کنار سازمان ورزش و جوانان استان و راس آن آقای اسبقیان برای سرافرازی ورزش این منطقه تلاش می‌کنند و امیدوارم با عنایت نجفی شهردار تبریز و  سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش و جوانان شهرداری تبریز تیم قدرتمندی را برای حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور مهیا سازیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.