قدس آنلاین: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت کالاها راهکار خوبی برای حل مشکلات تولیدکنندگان نیست و دولت به خصوص وزارت صنعت باید برای واحدهای تولیدی و صنعتی کشور برنامه‌ دیگری در نظربگیرند .

مشکل واحدهای تولیدی کشور با گران شدن اجناس حل نمی شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محسن صرامی فروشانی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: دولت مالیات‌ها را افزایش داد، ‌عوارض‌ها را گران کرد،‌ کرایه حمل و نقل عمومی،‌ هوایی، قیمت ‌نان، لبنیات و سایر موارد نیز سیر صعودی داشته‌اند، در حالی که دولت می‌توانست این نرخ‌ها را کنترل کند، اما برای به دست آوردن درآمد بیشتر راحت‌ترین راهکار را انتخاب کرد .

وی تاکید کرد: چراغ سبز دولت به افزایش قیمت‌ها تنها به نفع تولیدکنندگان است اما در حق مردم اجحاف می‌شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در جیب مردم دست کرده است و نمی‌خواهد به نحوی عمل کند که فشار اقتصادی از دوش مردم برداشته شود، گفت: معتقدم در رویه‌ای که دولت پیش گرفته است مردم تا حدی توان تحمل دارند و اگر این امر بیشتر شود بدون شک از تصمیمات دولت ناراضی خواهند شد.
صرامی اظهارداشت: با روندی که دولت اکنون پیش گرفته شده است آینده خوبی را برای اقتصاد ایران متصور نیستم

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم باید به قول و قرار خود پایبند باشد، یادآور شد: یکی از قول‌ها ثبات قیمت‌ها و آرامش بازار بود، چنانچه دولت با مشکلات مالی مواجه است و نمی‌تواند تولیدکنندگان را حمایت کند توصیه می‌کنم از ریخت و پاش‌های خود بکاهد و آن پول‌ها را صرف تولید کند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.