۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 300237

قدس آنلاين لرستان-شهردار خرم آبادبه حكم شهردار، مدیرعامل سازمان‌های پایانه و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد منصوب شدند.

دو انتصاب جدید در شهرداری خرم‌آباد

به گزارش قدس آنلاين از خرم آباد، طی حکمی از سوي شهردارخرم آباد هدایت دالوند به عنوان سرپرست سازمان پایانه‌ها منصوب شد.دالونددر سابقه مدیریت خود مسئولیت‌هایی همچون مدیر شهرداری منطقه 3، مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها، قائم‌مقام سازمان پارک‌ها و فضای سبز را در کارنامه دارد.

لازم به ذكر است پیش از این مسعود ارمغان، مدیر عامل سازمان پایانه‌هاي خرم‌آباد بود. در مراسم معارفه سرپرست سازمان‌ها پایانه‌ها، علی محمد‌خانی معاون خدمات شهری با تشکر از اقدامات مدير عامل سابق مهم‌ترین اولویت  این سازمان را به ثمر رساندن پروژه ترمینال برون‌استانی عنوان کرد و افزود‌: از مدير عامل جديد می‌خواهیم با پی‌گیری مستمر این پروژه را ظرف سال جاری به سرانجام رسانده و شیرینی حلاوت آن را تقدیم شهروندان نمایند.

شهردار خرم‌آباد:همچنین طی حکمی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد را منصوب نمود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری خرم‌آباد در مراسم معارفه مسعود ارمغان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در شهر گسترش و تخصصی شدن این فعالیت‌ها، ورود نخبگان و جلوگیری از جزیره‌ای عمل کردن را از اولویت‌های این سازمان عنوان نمود و ابراز امیدواری كرد با فعالیت این سازمان شاهد کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی باشیم.

محمد فتحی‌بیرانوند افزود: تشكيل اين سازمان پس از گذشت قريب 90 سال از تاسيس شهرداري خرم‌آباد، نقطه عطفي در حوزه فعاليت‌هاي فرهنگي و ورزشي شهرداري محسوب مي‌شود و علي‌رغم مبالغ قابل توجهي كه شهرداري به صورت متفرقه و پراكنده در طول سال در حوزه فرهنگ و ورزش هزينه مي‌نمايد، اين نهاد عمومي هيچگاه نتوانسته منشا تغيير و اثرات قابل توجهي در اين حوزه‌ها باشد.

معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداری خرم آباد، با بيان اين كه اجراي فعاليت‌ها و پروژه‌هاي فرهنگي و ورزشي آن هم در سطح غير‌حرفه‌اي و غير تخصصي مستلزم صرف هزينه و تامين منابع مالي مناسب است، بیان داشت: در صدد هستيم با هماهنگي شهردار و اخذ موافقت شوراي اسلامي برخي از منابع درآمدي جديد و پايدار را در لايحه تجميع عوارض ساليانه شهرداري براي اين سازمان تعريف نماييم.

فتحي بیرانوند همچنین، تقويت ارتباط مفيد شهرداري با مساجد و ساير كانون‌هاي فرهنگي و مذهبي، برگزاري جلسات گفتمان‌هاي دانشجويي با هدف اغنا فضاي پرسشگري در بين دانشجويان، تشكيل خيرين فرهنگي و ورزشي، ايجاد خانه‌هاي فرهنگي و تشكيل شهر ياران فرهنگي، سازماندهي كميته نام‌گذاري معابر، برگزاري انواع جشنواره‌هاي فرهنگي و هنري، ارتباط موثر با ائمه جمعه و جماعات با هدف جلب ديدگاه‌هاي ارزشمند آنان در تدوين سياست‌هاي فرهنگي و هنري شهر، معرفي و نمادسازي از چهره‌ها و شخصيت‌هاي فرهنگي، هنري، ورزشي و قومي، نهادينه كردن برپايي نمازهاي جماعت خياباني براي كسبه و بازاريان، نهادينه كردن فرهنگ كتابخواني در امكان عمومي، ارتباط موثر با رسانه‌ها به ويژه رسانه‌هاي مكتوب، قانونمند كردن حمايت از ورزش قهرماني و حرفه‌اي، ترويج ورزش‌هاي همگاني و ايجاد فضاهاي كوچك ورزشي در محلات شهري را از جمله برنامه‌ها و اهداف تشكيل اين سازمان بيان كرد.

درپايان اين جلسه كه با حضور علي محمدخاني معاونت خدمات شهري، محمد جايدري مدیر روابط عمومي و امور بین الملل شهرداري خرم‌آباد و جمعي از كارشناسان و كاركنان شهرداري و سازمان‌هاي تابعه برگزار شد، حكم مسعود ارمغان به عنوان اولين مديرعامل اين سازمان توسط معاونت برنامه‌ريزي و توسعه به وي ابلاغ گرديد.

ارمغان پيش از 15 شهريور 1393 به جاي توكل مير به عنوان مدير عامل سازمان پايانه‌هاي شهرداري خرم‌آباد منصوب شده بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.