قدس ‌آنلاین:گردهمایی معاونین اداری مالی جهاد کشاورزی شهرستانهای خراسان رضوی با حضور رئیس سازمان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی چهاردهم مرداد ماه سال جاری در محل سالن جلسات برگزارشد.

باید در جهت برنامه های کلی سازمان و وزارت جهاد کشاورزی حرکت کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  در این گردهمایی طی سخنانی اظهار داشت: خواسته های همکاران در شهرستانها باید در جهت اهداف سازمانی و وزارتی و اسناد بالا دستی باشد .

مجتبی مزروعی افزود : ما باید در جهت برنامه های کلی سازمان و وزارت جهاد کشاورزی حرکت کنیم و انرژی های ما در راه افزایش ارتقاء بخش کشاورزی مصرف شود و توسط انرژی های بالا دستی حمایت شود.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات فراوان سال قبل و کمبود نقدینگی و وجود شرایط خاص مانند خشکسالی و سرمازدگی، به همت مدیران و همکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی جزو معدود دستگاههایی  بوده که مزایای کارکنان خودرا تا کنون پرداخت کرده است.

وی توصیه کرد: مدیران در زیر بخشهای مختلف سازمان حجم کاری رابین بدنه کارشناسی حوزه کاری خویش تقسیم کرده و خودشان، کار نظارت بر امور را انجام دهند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این مجموعه مسئول تامین امنیت غذایی جامعه است، ابراز امید واری نمود که بخش کشاورزی  از این دوره حساس، با وجود بحرانهایی مانند  آب و خشکسالی بسلامت عبور کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان نیز هدف از این گرد همایی را بحث و گفتگو در خصوص مسائل نظر خواهی شده از همکاران اداری مالی  شهرستان عنوان کرد .

حمید قزاقی افزود: توسعه مبنای حرکت است و ارتقاء سرمایه انسانی از نظر کمی و کیفی ، گسترش آموزش و حل مسائل معیشتی از دغدغه های  معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان است.

 وی   این معاونت  را اتاق فکری دانست که از مشورت و  نظرات تمامی همکاران با محوریت نظام پیشنهادات ، استفاده خواهد نمود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان در خصوص مسائلی نظیر توزیع عادلانه مزایا در جهاد کشاورزی شهرستانها، قانونمند شدن نقل و انتقالات ، ضریب افزایش حقوق کارکنان ،  پرداخت خدمات رفاهی سال 94

و تامین تجهیزات اداری مورد نیاز کارشناسان جدید الورود سازمان مطالبی را بیان کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.