قدس آنلاین؛ شهرکرد؛ سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از بیماری‌ها و سلامت محصولات کشاورزی، مواد غذایی شناسنامه‌دار می‌شوند.

محصولات کشاورزی، مواد غذایی شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد؛ سرپرست اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:بیمه سلامت با تغییر رویکرد از درمان به‌سلامت محور فعالیت خود را انجام می‌دهد که هدف اصلی آن پیشگیری است.

صفر فرامرزی با اشاره بر کافی نبودن منابع نیروی انسانی و فیزیکی بیمه سلامت استان خاطرنشان کرد:یکی از اهداف عملکردی بیمه سلامت در سال جاری توسعه نیروی انسانی هست.

وی افزود: با اجرای برنامه تحول سلامت ۲۵۰درصد افزایش هزینه را د بخش سلامت شاهد بوده‌ایم.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان از خدمات و بسته جدید دولت در بخش سلامت خبر داد و گفت: خدمات ویژه دندانپزشکی در دستور کار دولت است که در ماهه‌ای اخیر اجرایی می‌شود.

فرامرزی با اشاره بر اهمیت امنیت غذایی بیان کرد: به‌منظور پیشگیری از بیماری‌ها و سلامت محصولات کشاورزی، مواد غذایی شناسنامه‌دار می‌شوند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری مردم را بهترین ناظران معرفی کرد و افزود: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن

۳۲۲۲۵۴۳۰ و تلفن گویا ۱۶۶۶ تماس یا از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۲۳۱۶۶ گزارش دهند.

فرامرزی اظهار کرد سرانه هر فرد عادی در سال ۹۳ برابر با ۱میلیون و ۷۵۵ هزار ریال است که این سرانه در بیماران خاص به هر فرد ۴میلیون ریال می‌رسد.

وی با اشاره به تعداد بیماران خاص در استان گفت: در استان چهارمحال و بختیاری 1100نفر در کل استان است که ۷۸۵ نفر تحت بیمه سلامت هستند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت از رایگان شدن خدمات و داروهای بیماری‌های خاص خبر داد و افزود: کلیه خدمات و دارو و لوازم مصرفی بیماری‌های خاص به‌صورت صد درصد رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

فرامرزی اضافه کرد: به‌منظور کاهش بار مالی از دوش بیماران سرطانی، خدمات شیمی‌درمانی و...  با تعرفه دولتی که فقط۱0درصد بر عهده بیمار است انجام می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.