قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: واحدهای بزرگ صنعتی – تولیدی ایلام ملزم به نصب سیستم پایش لحظه ای و خود اظهاری می باشند.

لزوم نصب سیستم پایش لحظه ای در واحدهای صنعتی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مازیار سلیمان نژاد در دیدار با مدیر عامل پتروشیمی ایلام با بیان اینکه واحدهای بزرگ صنعتی - تولیدی ملزم به نصب سیستم پایش لحظه ای و همچنین خود اظهاری خروجی های هوا و پساب از طریق آزمایشگاه های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست کشور می باشند، اظهارداشت: راه اندازی واحدهای SRU، اولفین و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی و همچنین نصب ایستگاه سنجش آلاینده های هوای محیطی در محدوده سایت پتروشیمی بایستی تسریع یابد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز در این دیدار گفت: واحد تصفیه خانه فاضلاب صنعتی پتروشیمی در حال حاضر احداث گردیده است، گفت: واحد تصفیه خانه فاضلاب این شرکت به دلیل عدم وجود پساب برخی واحدهای پتروشیمی فعال نگردیده است.

فرهاد دانشی با بیان اینکه حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده های زیست محیطی در دستور کار این مجتمع بزرگ صنعتی قرارداد، اظهارداشت: در واحد پتروشیمی  ایلام طرحی درحال بررسی و اجراء می باشد که در صورت بهره برداری از آن کلیه پساب صنعتی بطور کامل تصفیه و امکان باز چرخانی آب در سیستم فراهم می گردد و مصرف روزانه آب در واحد پتروشیمی کاهش می یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.