قدس آنلاین : کارگاه آموزشی «توان‌افزایی اشتغال» برای کارشناسان امور «خانه‌های امن» و کارشناسان بیماران «تی‌اس» ۱۰ استان در مشهد آغاز شد.

برگزاری کارگاه آموزشی «توان‌افزایی اشتغال» برای کارشناسان «تی‌اس» و مددکاران «خانه‌های امن»

به گزارش قدس آنلاین این کارگاه که صبح امروز آغاز شده وفردانيز ادامه خواهد یافت توسط ، دفتر امور آسیب‌دیدگان سازمان بهزیستی کشور انجام می شود.

در این کارگاه 15 کارشناس مراکز یاد شده از 10 استان در خصوص چگونگی ایجاد اشتغال و روش‌های نوین کارآفرینی آموزش می‌بینند.

مدرس این کارگاه، کتایون سپهری، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و از کارفرآینان برتر کشور می‌باشد.

کتایون سپهری، به نمایندگی از شرکتی که کار مشاوره‌ی صنعتی در زمینه‌ی نیروی انسانی، برنامه‌ریزی استراتژیک، تحقیقات بازار و حل مشکلات مبنایی پروژه‌های تولیدی را بر عهده دارد تدریس این دوره‌‌ی آموزشی را بر عهده گرفته است.

معاونت اموراجتماعي بهزیستی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با هدف افزایش و ارتقای سطح دانش کارشناسان و مددکاران مراکزی تأسیس شده که با اشخاص در معرض آسیب یا افرادی که دچار اختلال جنسی هستند سر و کار دارند.

طاهره بختياري افزود: ضرورت ایجاد اشتغال برای مددجویان بخش‌های مختلف، مهم‌ترین دلیل تشکیل و برگزاری این کارگاه‌ها می‌باشد و مطالب فراگیری شده به کارشناسان و مددکاران کمک خواهد کرد که موضوع اشتغال مددجویان را با نگاهی علمی‌تر و با روش‌های مدرن کارآفرینی پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این کارگاه که در ساختمان شماره‌ی 2 بهزیستی در بلوار فردوسی مشهد در حال برگزاری است مدرس کارگاه، در خصوص روش‌های نوین کارآفرینی، فرایندی بودن موضوع اشتغال و لزوم پیگیری مددکار تا پایداری اشتغال مددجو با کارشناسان گفتگو می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.