قدس آنلاین: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اردوهای یاوران ولایت به منظور برداشتن قدم در راستای تعالی برای خدمتی مضاعف به ایران اسلامی و خدمت متعالی به مردم عزیز ایران و جهان است.

اردوهای یاوران ولایت برای خدمتی مضاعف به کشور است

 به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی در افتتاحیه اردوهای یاوران ولایت پسر با بیان اینکه دانش‌آموزان انقلاب ‌با اراده قوی خود، اراده سست مستکبران را ساقط کردند، تصریح کرد: اراده آمریکا به بقای نظام طاغوت است، اما هنگامی که در مهر 57 دانش‌آموزان به موج انقلابی مردم پیوستند، مشخص شد که رژیم طاغوت ماندنی نبوده و آن روزی که دانش‌آموزان به فرمان امام (ره) به جبهه‌ها شتافتند و شجره طیبه بسیج را تأسیس کردند، انحطاط رژیم بعث عراق مشخص شد.

وی تصریح کرد: نیروی نوجوانی در کنار مقتضیاتش، اگر همراه با بصیرت، آگاهی و عقل و هوشمندی باشد می‌تواند نقش خود را به خوبی کرده و استعداد‌های بالقوه خود را به فعل برساند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: ما در دوران جنگ 36 هزار دانش‌آموز شهید دادیم که این‌ها در مدارس و در پارک‌ها به شهادت نرسیدند، بلکه در پشت دیواره‌های شهر بصره در آزاد‌سازی خرمشهر در عبور از اروند و در پست‌های فرماندهی، اطلاعات و عملیات و در پیشانی سخت‌ترین نبردها حضور داشتند.

وی با اشاره به پیشرفت‌هایی که غربی‌ها با ترجمه کتب اسلامی و ایجاد نهضت‌های علمی و ادبی رنسانس ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: آن‌ها برخلاف مسلمانان از علم در راستای جنگ و استعمار مسلمانان و سایر مردم جهان استفاده کردند و این موضوع از لشکر‌کشی ناپلئون به مصر تا الان ادامه دارد.

سردار سلیمانی تاکید کرد:  آمریکا تلاش کرده ما را مانند قبل انقلاب اسلامی به حکومتی دست‌نشانده تبدیل و جمهوری اسلامی را از درون استحاله کند، اما ما باید با بصیرت و اتکا به رهنمود‌های مقام معظم رهبری این توطئه را خنثی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.