قدس آنلاین: جشنواره رسانه‌های آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی هر ۲سال یک بار و به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهید سیدمرتضی آوینی از سوی وزارت جهاد کشاورزی در فضایی علمی و هنری درسطح ملی برگزار می شود.

دو لوح تقدیر سهم خراسان رضوی از هشتمین دوسالانه رسانه های بخش کشاورزی در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین رییس مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی با بیان این مطلب گفت: هشتمین دوره این جشنواره در مرداد ماه سالجاری در کرمانشاه برگزار گردید.
محمد رضا قدسی با بیان این مطلب گفت: خراسان رضوی در این جشنواره موفق به دریافت لوح تقدیر برای حفظ و استمرار پخش و ارتقاء کیفی برنامه "تلاش سبز" و دیپلم و لوح افتخار بدلیل بهترین نشریه آموزشی و ترویجی گردید.
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء کمی و کیفی رسانه‌های کشاورزی دانست و افزود: برگزاری جشنواره باعث ایجاد افزایش کیفیت رسانه‌های آموزشی- ترویجی، ایجاد زمینه تبادل دانش و تجربه و همچنین تبادل اطلاعات بین تولید کنندگان رسانه‌های آموزشی ترویجی است.
قدسی دیگر هدف برگزاری این جشنواره را معرفی ایده‌های جدید در زمینه رسانه‌‌های آموزشی و ترویجی، ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان، ایجاد فضای مناسب برای حضور بخش خصوصی در تولید محتوای رسانه‌های کشاورزی، شناسایی و تجلیل از افراد موفق در امر تولید رسانه‌های ترویجی و حمایت از آنها بیان کرد.
وی با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره، افزود: جشنواره در سه بخش مسابقه، کارگاهی و جنبی برگزار گردید.محمد رضا قدسی تصریح کرد: در بخش مسابقه عناوینی شامل برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، عکس، اسلاید ویژن، فیلم و فیلمنامه نویسی، پویا نمایی، نشریه، بروشور و پوستر مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی در پایان افزود: دربخش کارگاهی نیز با حضور اساتید مجرب آثار مورد نقد و بررسی قرار گرفته و شرگت کنندگان از تجارب هم استفاده و به هم اندیشی پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.