قدس آنلاین : استاندار اصفهان گفت: همه استان‌ها به اهميت منطقه ويژه علم و فناوري پي برده‌اند و متقاضي ايجاد اين منطقه در استان‌هاي خود شده‌اند، اما به اذعان معاون فناوري رياست جمهوري ، هيچ شهری مانند اصفهان مناسب ايجاد منطقه ي ويژه ي علم و فناوري نیست.

هيچ شهری مانند اصفهان مناسب ايجاد منطقه  ويژه  علم و فناوري نیست

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رسول زرگرپور در سي امين جلسه ي هيئت اجرايي شهرك علمي و تحقيقاتي شيخ بهايي  گفت: اين شهرك از افتخارات استان اصفهان است و مورد توجه مسئولان كشوري قرار دارد
وی با بيان اينكه مرحله تكامل اين شهرك، منطقه ويژه علم و فناوري مي‌باشد، اظهار داشت:‌ بحث كريدور علم و فناوري بايد با قوت دنبال شود.
استاندار اصفهان افزود: استان‌هاي ديگر نيز به اهميت منطقه ويژه علم و فناوري پي برده‌اند و متقاضي ايجاد اين منطقه در استان‌هاي خود شده اند و اصفهان بايد فرايند ايجاد كريدور علم و فناوري را با قوت و سرعت بيشتر دنبال کند.
رسول زرگرپور افزود: همه استان‌ها به اهميت منطقه ويژه علم و فناوري پي برده‌اند و متقاضي ايجاد اين منطقه در استان‌هاي خود شده‌اند،  اما به اذعان معاونت فناوري رياست جمهوري ، هيچ شهری مانند اصفهان مناسب ايجاد منطقه ي ويژه ي علم و فناوري نیست.
زرگرپور يكي از كانون‌هاي اصلي ايجاد كريدور را وجود شهرك علمي و تحقيقاتي برشمرد و افزود: خوشبختانه اين شهرك در اصفهان با قوت در حال فعاليت است.
اين جلسه كه به رياست استاندار اصفهان برگزار گرديد، پس از ارائه ي گزارش عملكرد شهرك در سال ۹۳ و سه ماه اول سال ۹۴، در خصوص دستاوردهاي جديد، اقدامات انجام شده در ارتباط با منطقه ي ويژه علم و فناوري و همچنين برخي از موضوعات و چالش هاي اجرايي شهرك بحث و تبادل نظر گرديد.
گفتني است، تا پايان سال ۹۳، ۴۰۴ واحد علم و فناوري در اين شهرك استقرار يافته اند و ۳۸۱ فضاي اداري و كارگاهي نيز در شهرك وجود دارد

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.