سینا حسینی: همان طور که پیش‌بینی می‌شد، قصه همکاری امیر قلعه‌نویی و ملوان بندر انزلی خیلی زود به پایان رسید تا ژنرال دوباره به پایتخت برگردد و از بیرون شاهد برگزاری لیگ پانزدهم باشد.

 ژنرال رفت تا استیلی با پول بیاید!

سرمربی ناراضی ملوانان که تصور میکرد هیأت مدیره باشگاه ملوان تعهدات خود را اجرایی کند و مطالبات کادر فنی و بازیکنان جدید و قدیم را پرداخت کند، پس از آنکه متوجه شد حساب باشگاه خالی از اسکناس است، تصمیم گرفت به فعالیت کوتاه مدت خود پایان دهد تا دوباره با بحرانهای پیشبینی نشده روبهرو نشود.

قلعهنویی که قرارداد رسمی خود را با ملوان بندر انزلی در هیأت فوتبال گیلان ثبت نکرده بود، میدانست به راحتی و بدون آنکه با چالشی قانونی روبهرو شود، میتواند به صورت یکجانبه قرارداد خود را فسخ کند و پس از اینکه چند بار با احمد دنیا مالی مذاکره تلفنی و حضوری انجام داد، تصمیم نهایی خود را گرفت و انزلی را به مقصد تهران ترک کرد.

تصور میرفت هیأت مدیره ملوان از جدایی امیر قلعهنویی استقبال نکند، اما در اوج ناباوری، آنها بلافاصله پس از جدایی قلعهنویی، مذاکرات جدی خود را با محمد مایلی کهن و حمید استیلی آغاز کردند و در نهایت یک روز پس از خداحافظی رسمی قلعهنویی، سرمربی پیشین پرسپولیس را به عنوان جانشین ژنرال ناراضی معرفی کردند.

حضور استیلی در انزلی سبب شد، دستیاران امیر قلعهنویی هم از کار برکنار شوند، چون سرمربی جدید اعتقادی به استفاده از یاران او نداشت، البته دو نفر از دستیاران قلعهنویی همزمان با او از این تیم جدا شدند اما اکبر محمدی که تصور میکرد پس از کنار رفتن قلعهنویی، هیأت مدیره کار را به او بسپارد، با انتخاب حمید استیلی به صورت رسمی از کار برکنار شد تا دیگر در کادر فنی انزلی هیچ رد و نشانی از یاران قلعهنویی وجود نداشته باشد.

حالا اما ملوان با چالشی جدید روبهروست و هیأت مدیره جدید به جز پرداخت دستمزد بازیکنان جدید و قدیمی و هزینههای استخدام استیلی و همکارانش، باید هزینه برکناری دستیاران قلعهنویی را نیز پرداخت کند، چون آنها قرارداد رسمی با این تیم داشتند از این رو هیأت مدیره باید به فکر تأمین هزینههای اخراج همکاران قلعهنویی باشد.

با این وجود، اعضای هیأت مدیره ملوان بندر انزلی قول دادند در اسرع وقت با معرفی اسپانسر جدید تیم، بخش قابل توجهی از مشکلات مالی این مجموعه ورزشی برطرف شود، چون آنها خوب میدانند منتقدان و هواداران باشگاه انزلی طاقت تکرار ناکامیهای فصل گذشته را ندارند، به همین دلیل توقع بسیار زیادی از آنها وجود دارد، از این رو مذاکرات برای پیدا کردن سرمایهگذار مطمئن آغاز شده است.

 منابع خبری نزدیک به هیأت مدیره ملوان ادعا دارند، احمد دنیا مالی، عضو شاخص هیأت مدیره برای حل مشکلات مالی با چند بانک دولتی وارد مذاکره شده است که در صورت ورود این سرمایهگذاران، ملوان بندر انزلی میتواند فصل آرامی را پیش رو داشته باشد، در همین حال گفته میشود، دنیا مالی بشدت از امیر قلعهنویی گلایه مند است و بابت خروج ناگهانی وی از کادر فنی تیم ملوان بندر انزلی، انتقادهای تندی را در محفلی خصوصی ابراز داشته و تأکید کرده است، قلعهنویی معرفت به خرج نداده است، در صورتی که انتظار از او بسیار زیاد بود و تصور میرفت وی با کمی صبوری، مانع از حاشیهسازی برای تیم شود، اما خروج ناگهانی وی، نه تنها کمکی به ملوان نکرد بلکه حاشیههای این تیم را افزایش داد.

گفته میشود، در جریان مذاکرات دنیا مالی و حمید استیلی برای آغاز همکاری، سرمربی جدید، روشهای همکاری باشگاه ملوان بندر انزلی با یک بانک خصوصی را ارایه داده است که این مسأله با استقبال هیأت مدیره ملوان و شخص دنیا مالی مواجه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.