قدس آنلاین لرستان-مسوول دفتر قرآن و عترت ارشاد لرستان گفت: پرونده بیمه ۲۶۵ نفر تکمیل و ارسال شد که از این تعداد فقط ۶۵ پرونده به فعالان قرآنی ارشاد تعلق داشت و ۲۰۰ پرونده دیگر متعلق به فعالان قرآنی اوقاف و تبلیغات بود.

تکمیل و ارسال پرونده بیمه ی ۲۶۵ فعال قرآنی لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ، منصور احمدی  با اعلام این خبراظهار کرد:  ادارات کل ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی لرستان اولین دستگاه‌هایی بودند که تقریباً یک سال قبل از این‌که مقام معظم رهبری بحث همدلی و همزبانی را مطرح کنند عملاً به این عرصه پا گذاشته‌اند. وی افزود:  اداره ارشاد اسلامی لرستان از ابتدای سال گذشته تاکنون با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی لرستان و دیگر دستگاه‌ها برنامه‌های خوبی برگزار کرده‌ است،

که رضایت مردم از برگزاری آن‌ها بیشتر از برنامه‌های انفرادی بوده است.مسوول دفتر قرآن و عترت ارشاد لرستان ، با اشاره به این‌که اداره ارشاد استان از سال گذشته تاکنون پنج برنامه را با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار کرده است، عنوان کرد: اولین برنامه مشترک ما حمایت مالی از 30 مؤسسه تحت نظر ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی بود که در این راستا به هر کدام از این مؤسسات 20 میلیون ریال حمایت مالی از محل اجرای طرح‌های قرآنی اهدا شد.

احمدی تصریح کرد: دومین برنامه مشترک ما اجرای محافل جامع قرآنی دهه فجر بود که سال گذشته در 10 شهرستان استان برگزار شد، برای برخی از شهرستان‌های کوچک اولین‌بار بود که محفل جامع قرآنی برگزار می‌شد که مورد استقبال چشم‌گیری قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای موفق بیمه فعالان قرآنی، تصریح کرد: بیمه فعالان قرآنی به‌صورت مشترک اجرا شد که شاید پُر بازده‌ترین برنامه مشترک بود که طی آن همه فعالان قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان، اوقاف و امور خیریه لرستان و ارشاد اسلامی لرستان از آن بهره‌مند شدند.

احمدی تاکید کرد: پرونده بیمه 265 نفر تکمیل و ارسال شد که از این تعداد فقط 65 پرونده فعال قرآنی به فعالان قرآنی ارشاد اسلامی تعلق داشت و 200 پرونده دیگر متعلق به فعالان قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان و تبلیغات اسلامی لرستان بود.

مسوول دفتر قرآن و عترت ارشاد لرستان، افزود: کار بعدی ما نمایشگاه قرآن و عترت بود که در سطح شهرستان خرم‌آباد کار معنوی بزرگی بود و با همکاری تبلیغات اسلامی لرستان و دستگاه‌های دیگر با مقدار کمتر انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: چون نمایشگاه قرآن و عترت برای اولین‌بار اجرا شد، نقایص و نقاط قوتی داشت که باتوجه به آن‌ها امیدواریم بتوانیم نمایشگاه را در سال آینده بهتر و مرتب‌تر و با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

احمدی، با اشاره به برگزاری جشن‌های رمضان در سطح استان، یادآور شد: جشن رمضان را نیز با 10 برنامه و آیتم مختلف در سطح استان با هم همکاری تبلیغات اسلامی برگزار کردیم.

مسوول دفتر قرآن و عترت ارشاد لرستان، با اشاره به این‌که برنامه‌هایی را نیز در نظر داریم که در آینده انجام دهیم، ادامه داد: از برنامه‌های آینده می‌توان به جشنواره ملی فیلم کوتاه، مستند و انیمیشن و سری برنامه‌های آموزشی قرآنی که با همکاری دستگاه‌های مختلف و تبیلغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود، اشاره کرد.

وی، با اشاره به این‌که تجربه و همکاری مشترک ارشاد و تبلیغات منافع خوبی برای قرآن‌آموزان داشته است، بیان کرد: امیدوارم که خدمتگذاری به قرآن به یک فرهنگ تبدیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.