قدس آنلاین:مراحل استخدام مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای تا پایان امسال انجام می شود.

استخدام مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای تا پایان امسال

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی گفت: با برگزاری آزمون کتبی استخدام مربیان حق التدریس کشور در خرداد ماه امسال، مراحل جذب این مربیان تا پایان امسال انجام می شود.

کیائی با بیان اینکه چهار هزار و 876 نفر امسال جذب می شوند، افزود: سهم استان خراسان شمالی 72 نفر است.

وی  با اشاره به اینکه یکی از نیاز های اساسی در بخش مهارت های اشتغال،آموزش های فنی و حرفه ای است، افزود : دو طرح توانمند سازی روستائیان و محرومان، و طرح دانشجویان و فارغ التحصیلان در دستور کار این سازمان قرار دارد.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همچنین از هوشمند سازی گواهینامه های مهارت خبرداد و افزود : این طرح موجب صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از جعل آن می شود.

کیائی در ادامه از فعالیت 600 مرکز دولتی و 12 هزار فعال آموزشگاه های آزاد برای آموزش ای غیر رسمی فنی و حرفه ای در کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: پارسال 60 میلیارد ریال در دولت و 30 میلیارد ریال در مجلس افزایش ردیف اعتباری داشته ایم که این رقم نسبت به نیاز این سازمان کم است.

در این مراسم با قدردانی از خدمات حسین بابایان، محمدرضا رضایی به عنوان سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.