سرمربی تیم ملی ژاپن با اعلام اینکه ایران در جام جهانی برزیل نتایج خوبی کسب کرد عنوان کرد این دیدار و بازی برابر تماشاگران زیاد به سود فوتبال ژاپن خواهد بود.

سرمربی ژاپن: بازی در تهران به سود ماست

به گزارش ایسنا، دو تیم ایران و ژاپن که خود را برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی روسیه آماده می‌کنند برای افزایش آمادگی خود در این رقابت‌ها در دیداری دوستانه برابر هم به میدان خواهند رفت.

 

وحید هلیل‌هودزیچ سرمربی تیم ملی ژاپن که در جام جهانی برزیل هدایت تیم ملی الجزایر را بر عهده داشت و با این تیم نتایج خوبی کسب کرد، درباره این بازی دوستانه گفت:‌ هنوز خیلی زیاد تیم ملی ایران را آنالیز نکرده ایم ولی به یاد دارم که ایران در جام جهانی برزیل عملکرد خوبی داشت. شنیده‌ام که هواداران زیادی در بازی‌های خانگی ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. فکر می‌کنم بازی برابر تماشاگران زیاد یک تجربه خوب برای ما باشد چرا که در انتخابی جام جهانی 2018 بازی‌های مهمی در پیش داریم و این بازی دوستانه خیلی به ما کمک می‌کند که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

دو تیم ملی ایران و ژاپن، از موفق‌ترین تیم‌های ملی فوتبال در سطح آسیا هستند. این دو تیم تاکنون 15 بار برابر هم به میدان رفته‌اند که 6 برد برای ایران و 5 برد برای ژاپن ثبت شده و 4 دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

 

آخرین باری که این دو تیم برابر هم به میدان رفتند در انتخابی جام جهانی 2006 بود که ژاپن توانست با نتیجه 2 بر یک ایران را در یوکوهاما شکست دهد. در دیدار رفت آن سال در ورزشگاه آزادی ایران با دو گل وحید هاشمیان توانست به برتری برسد.

 

دو تیم ایران و ژاپن روز 13 اکتبر در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان خواهند رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.