قدس آنلاین - ایلام: در سالروز ورود پر افتخار آزادگان به میهن اسلامی، از آزادگان شاغل در محیط زیست استان ایلام تجلیل به عمل آمد.

از آزادگان حفاظت محیط زیست ایلام تجلیل شد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام در این مراسم با تبریک فرارسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و با بیان اینکه وجود آزادگان یک غنیمت با ارزش و گران سنگ است که سربلندی، عزت، دستاوردها، رشد و امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش و صبر این افراد بود، گفت: آزادگان در زمان اسارت، ثابت قدم و استوار رنج ها و شکنجه های رژیم بعث را تحمل کردند و بعد از آزادی نیز با طی کردن مدارج عالی منشا خیر و افتخار مضاعف برای میهن عزیزمان ایران شدند.

مازیار سلیمان نژاد با بیان اینکه آزادگان و ایثارگران بر ما حق زیادی دارند چرا که آنها مایه سرافرازی انقلاب و ایران شدند و در عین اسارت و زندان، اما آزاد و آزاده بودند و دشمن را با عظمت خود متحیر نمودند، افزود: امروز  این عزیزان درمجموعه محیط زیست و در لباس مقدس محیط بانی از موهبت های خداوند در سخت ترین شرایط با کمترین امکانات حراست می کنند و این برگرفته از روحیه جهادی و ایثار گونه آنها است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه خود باوری ، پیشرفت، استفاده بهینه از منابع محدود داخلی، خود اتکایی و امید شاخصه های اصلی برگرفته از دوران دفاع مقدس است، گفت: آزادگان تجسم عینی امید در زمان اسارت و شکنجه بودند و با امید به آینده، وحشیگری های دشمن بعثی در آوردگاه ها را تحمل کردند و در همه لحظه های اسارت افتخار آفرین شدند.

علی مهرعلیزاده با اشاره به اینکه آزادگان با استقامت خود همواره موجب عزتمندی ایران اسلامی شده اند، اظهارداشت: امروز که کشور در مقابل تهدیدهای گوناگونی قرار گرفته و به تعبیر رهبر انقلاب جنگ نرم و شبیخون فرهنگی مهمترین راهبرد دشمن برای به زانو در آوردن انقلاب است، تنها راه خنثی کردن این دسیسه ها بهره گیری از عزم و اراده جوانان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه آزادگان در اسارت گاه های رژیم بعث که مقررات آن تابع هیچ یک از کنوانسیون های بین المللی نبود بخوبی و با افتخار آبروی ایران، نظام و از همه مهمتر امام راحل را حفظ کردند و در برابر شکنجه های دژخیمان مردانه ایستادند، گفت: آزادگان با صبر و بردباری شرایط سخت زندان های صدام را تحمل کردند و در اوج جوانی بهترین دوران زندگانی خود را در این ارودگاه های مخوف سپری کردند بدون اینکه روحیه جهادی و ایثارگری خود را از دست بدهند.

سلیمان رستمیان با اشاره به اینکه رژیم بعث صدام با حمایت جامعه بین الملل و احزاب و گروه های مختلفی چون منافقان کوردل انواع ستم ها و شکنجه ها را بر اسرای ایرانی روا داشتند، اظهارداشت: هدف بعثیون جذب اسرا به سمت خود یا تضعیف اراده آنها بود در حالیکه اسرا با شجاعت و استقامت همه نقشه های آنها را نقش برآب می کردند.

گفتنی است بیان خاطره از زبان یکی از آزادگان اداره کل حفاظت محیط زیست و اهدای لوح تقدیر به 10 آزاده شاغل در آن اداره کل از دیگر برنامه های آیین تجلیل از آزادگان همزمان با 26 مرداد سالروز بازگشت افتخار آمیز آزادگان به میهن اسلامی بود.

 

 


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.