۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 303184

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: پشتیبانی از طرح پرورش ماهی در قفس از اصلی‌ترین برنامه موسسه تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی است هر چند این طرح فعالیت‌ خود را به‌ تازگی آغاز کرد.

مازندران مجری طرح پرورش ماهی در قفس شد

به گزارش ایسنا، منطقه مازندران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اسکندر زند در حاشیه سفر به مازندران در آمل اظهار کرد: انعقاد تفاهم‌نامه طرح کلان ملی فناوری و نوآوری تولید انبوه قزل‌آلای رنگین‌کمان عاری از بیماری می‌تواند گامی بزرگ در آبزی‌پروری شمال کشور باشد.

 

زند با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی بسیار گسترده است و از شیلات تا جنگل فعالیت دارد، گفت: مهم‌ترین طرح وزارت جهاد کشاورزی در زمینه شیلات طرح پرورش ماهی در قفس است.

 

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در این طرح بزرگ به‌عنوان نهاد

پشتیبان گام برمی‌داریم و حرکت در مکان‌یابی قفس‌ها و تولید بچه‌ماهی در اولویت اصلی است.

 

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: این تفاهم‌نامه می‌تواند برای تولید ماهی قزل‌آلای عاری از بیماری و

حمایت از آن مهم باشد چرا که مازندران از استان‌های مهم در پرورش قزل‌آلا است.

 

زند خاطرنشان کرد: پشتیبانی از طرح پرورش ماهی در قفس از اصلی‌ترین برنامه مؤسسه تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی است، هر چند این طرح فعالیت‌ خود را به‌تازگی آغاز کرد و یکی از مهم‌ترین محل‌های سرمایه‌گذاری طرح در مازندران است.

 

وی با اعلام اینکه مجری این طرح در مازندران اداره‌کل شیلات است، گفت: طرح پرورش ماهیان در قفس از برنامه‌های اصلی وزارت‌ جهاد کشاورزی است که با محوریت برخی استان‌ها آغاز شد و مازندران یکی از

استان‌های شاخص است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.