سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آغاز ثبت نام کاردانی حرفه ای تاکسیرانی برای تاکسیرانان مشهد خبر داد.

آغاز ثبت نام کاردانی حرفه ای تاکسیرانی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد، سید مهدی علوی مقدم با اعلام این خبر، گفت: این اقدام برای اولین بار در مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد جهت تمامی تاکسیرانان علاقمند انجام می شود.

وی تاکید کرد: این مرکز مورد تایید وزارت علوم و فناوری است که جهت ترم مهر ماه (با شرایط ویژه) دانشجو می پذیرد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: این اقدام در راستای سیاست های سازمان برای افزایش سطح مهارت و دانش تاکسیرانان در نظر گرفته شده است.

علوی مقدم با تاکید بر اینکه بخش عظیمی از حمل و نقل توسط تاکسی ها انجام می شود، خاطر نشان کرد: آموزش رانندگان تاکسی شامل حفظ حقوق مسافران و تامين آسايش و ايمني آن‌ها، تكريم ارباب رجوع و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مسافران مي‌تواند در خدمات رساني هر چه بهتر و بيشتر به شهروندان مؤثر باشد؛ که از اين رو ارائه رشته‌ دانشگاهي تاكسيراني در دانشگاه‌ها لازم است.

این مقام مسئول عنوان کرد:تاکسیرانانی که این دوره های تحصیلی را بگذرانند در گزینش خطوط ویژه در اولویت خواهند بود.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکسیرانان می توانند تا تاریخ  29/5/94 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این رشته اقدام کنند.

همچنین می توانند برای ثبت نام به آموزش سازمان تاکسیرانی و یا مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری  (بلوار دلاوران- روبروی پارک) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره 38788023 تماس داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.