فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، از ورود پیکرهای طیبه و نورانی شهدای تازه تفحص شده در مناطق جنوب و کردستان عراق به ترتیب طی روزهای سوم و ۱۱ شهریور ماه به کشور خبر داد.

پیکر شهدای تازه تفحص شده در جنوب و کردستان عراق به کشور بازمی گردد

به گزارش ایرنا از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده گفت: ابدان پاک این شهدا طی روزهای سه شنبه سوم و چهارشنبه 11 شهریور ماه از مرزهای باشماق در شهر مریوان استان کردستان و شلمچه در استان خوزستان به میهن اسلامی بازمی گردند.
وی ادامه داد: در این راستا، پیکرهای طیبه شهدا در کردستان پس از استقبال توسط مردم غیور مریوان در این شهر وارد سنندج خواهند شد و پس از تشییع در شهر سنندج از شهرهای دهگُلان، قُروه و بیجار عبور خواهند کرد و سپس به تهران منتقل خواهند شد. 
به گفته باقرزاده، پیش بینی می شود گروه های راهیان نور که اکنون در منطقه کردستان حضور دارند همراه با مردم شریف استان کردستان در این استقبال باشکوه از شهدا شرکت کنند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: شهیدان عزیزی که در جنوب عراق کاوش شده اند نیز برابر برنامه ریزی زمان بندی شده در روز چهارشنبه 11 شهریور ماه پس از استقبال در مرز شلمچه برای مراسم وداع به شهر مرزی رُفَیّع منتقل خواهند شد تا پس از استقبال توسط مردم این شهر، جهت انجام شناسایی های لازم به معراج شهدای تهران منتقل شوند.
باقرزاده با اشاره به تعداد این شهدا تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز عملیات کاوش ادامه دارد، آمار نهایی شهدا متعاقبا اعلام خواهد شد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.