مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از آغاز فصل برداشت تاکنون بیش از ۱۵۲ هزار و ۸۰۲ تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است.

خریداری ۱۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی

به گزارش قدس آنلاین، «فرزاد خوش‌اخلاق» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: میزان خرید مازاد بر مصرف کشاورزان به میزان 152هزار و 802 تن خریداری شده که بر اساس زمان تحویل و تأمین اعتبار مربوطه از طریق سامانه ثبت شده به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

 

وی بهای کل گندم خریداری شده تاکنون را حدود 1732 میلیارد ریال دانست و گفت: از این میزان حدود 1382 میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده که باقی‌مانده آن نیز پرداخت می‌شود.

 

خوش‌اخلاق تصریح کرد: در سال زراعی جاری خرید تضمینی گندم از کشاورزان با تشکیل 21 مرکز خرید در سراسر استان با نظارت کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و همکاری اداره‌کل غله و تعاون روستایی انجام شده است.

 

وی پیش‌بینی کرد: در سال‌جاری بیش از 270 هزار تن گندم در استان تولید شود که از این مقدار حدود 200 هزار تن مازاد بر نیاز کشاورزان بوده و قابل عرضه به مراکز خرید خواهد بود.

 

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین سهمیه‌ی تعیین شده استان قزوین برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را 173 هزار تن برشمرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.