قدس آنلاین – سبزوار : مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: پنج پروژه کشاورزی طی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

پنج پروژه کشاورزی در شهرستان داورزن به بهره برداری  می رسد

حسین تاج آبادی  در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار افزود: پروژه بزرگ آبیاری تحت فشار با بیش از 216 هکتار وسعت و هزینه 22 میلیارد ریال در منطقه کشت و صنعت اتکا داورزن اجرا شده است.

وی ادامه داد : دو پروژه کانال آب به طول دو هزار متر در روستاهای نامن و ریوند بخش باشتین داورزن با هزینه بیش از 800 میلیون ریال آماده بهره برداری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن با بیان اینکه یک پروژه لوله گذاری انتقال آب نیز به طول هزار متر با هزینه 360 میلیون ریال در روستای کلاته مزینان داورزن اجرا شده است تصریح کرد : مرمت یک رشته قنات در روستای صدخرو بخش مرکزی داورزن هم با هزینه حدود 330 میلیون ریال مرمت و لایروبی شده است.

تاج آبادی با اشاره به اینکه محصولات جالیزی، ذرت، پنبه، یونجه، فلفل قرمز، گیاهان دارویی، گندم و جو از عمده محصولات  این شهرستان محسوب می شودخاطر نشان کرد : اراضی زراعی داورزن 50 هزار هکتار می باشد و چهار هزار و 750 بهره بردار در بخشهای کشاورزی و دامپروری این شهرستان فعالیت دارند. /   انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.