قدس آنلاین:مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از بهره برداری ۱۸ پروژه این نهاد همزمان با هفته دولت امسال خبر داد.

۱۸ پروژه بنیاد مسكن خراسان شمالی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، علی محمدی گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۱۸ پروژه بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خراسان شمالی شامل ۱۱ طرح هادی روستایی و هزار و ۱۷۰ واحد مسكن روستایی در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از ۱۹۲ میلیارد و۶۲۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده كه با بهره برداری از آنها سه هزار و ۹۶۲ خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به افتتاح ۱۱ طرح هادی در روستاهای شهرستانهای بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج، جاجرم و گرمه اظهار داشت: در هفته دولت امسال طرح های هادی در روستاهای عرب و دربند از توابع شهرستان بجنورد، گره زو، علی محمد و اوغاز تازه از توابع شهرستان شیروان و ایزی از توابع شهرستان اسفراین به بهره برداری می رسند.

به گفته وی بهره برداری از طرح های هادی در روستاهای برج زنگانلو و عشق آباد مانه و سملقان، مفرنقاه فاروج، جوشقان و برزنه در شهرستان های جاجرم و گرمه نیز در هفته دولت امسال انجام خواهد شد.

مدیركل بنیاد مسكن خراسان شمالی همچنین با اشاره به بهره برداری از یک هزار و۱۷۰ واحد مسكن روستایی در این استان گفت: همزمان با هفته دولت ۴۲۰ واحد مسكن روستایی در شهرستان بجنورد، ۲۰۹ واحد مسكونی در شهرستان شیروان،   ۱۷۹ واحد مسكن روستایی در اسفراین، ۱۴۵ واحد مسكن روستایی در مانه و سملقان، ۹۴ واحد روستایی در فاروج، ۷۳ واحد مسكن روستایی در جاجرم و ۵۰ واحد مسكن روستایی نیز در شهرستان گرمه افتتاح می شوند.

وی تصریح كرد: برای بهره برداری از این تعداد واحد مسكن روستایی ۱۴۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

محمدی افزود: اعتبار بهره برداری از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال از محل منابع ملی، استانی و سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی تامین شده است.

مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: این نهاد انقلابی در تلاش است تا با انجام اقدامات موثر، بهترین خدمات را به جامعه هدف خود ارائه دهد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.