قدس آنلاین:واژگوني يک دستگاه وانت مزدا در محور فرعي"گليان"شهرستان شيروان استان خراسان شمالي ، يک کشته و پنج مجروح برجاي گذاشت.

يک کشته و پنج مجروح در واژگوني وانت مزدا

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، رئيس پليس راه خراسان شمالي در تشريح اين خبر، گفت: ساعت 16:10 عصر روز گذشته به دنبال واژگوني يک دستگاه وانت مزدا در 16 کيلومتري محور فرعي"روستاي گليان" شيروان، بلافاصله نيروهاي امدادي و پليس راه شيروان در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ"عليرضا حسين زاده" تصريح کرد: در اين واژگوني، راننده وانت مزدا به هويت "ابوطالب سعادت" 48 ساله براثر شدت جراحات وارده ناشي از واژگوني در دم فوت مي کند و پنج نفر از سرنشينان نيز به شدت مجروح مي شوند.

رئيس پليس راه خراسان شمالي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه علت اين حادثه را بي احتياطي از جانب راننده وانت مزدا به علت عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه تشخيص دادند.

سرهنگ"حسين زاده" در پايان با اشاره به اينکه 34 درصد تصادفات سال جاري واژگوني بوده، توصيه کرد: مسافران و رانندگان با توجه به بارش باران که از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد از هر گونه عجله و شتاب خودداري کرده و با توجه به لغزندگي محورهاي مواصلاتي با سرعت مطمئنه رانندگي کنند.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.