قدس آنلاین: جوانی حدودا ۳۰ ساله حوالی ساعت ۲۰ امشب یکشنبه در ایستگاه هفت تیر در برخورد با بدنه قطار شهری مشهد جان سپرد.

جوانی در برخورد با قطار شهری مشهد جان سپرد

به گزارش قدس آنلاین  میثم زارع سخنگوی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد، درباره حادثه ایکه امشب در خطوط قطارشهری مشهد، اتفاق افتاد، گفت: درحد فاصله ایستگاه هفت تیر به سمت صدف، ساعت 40:20 قطارکه در حال عبور بوده ،آقایی حدود 30 ساله عرض بلواروکیل آباد را در حال عبور بوده است که از بالای نرده ها خود را به حریم ریلی قطارشهری می اندازد.

زارع گفت:این فرد از پل عابرپیاده استفاده نکرده  و از بالای نرده ها خودش را داخل حریم  قطارشهری می اندازد و با بدنه قطارشهری برخورد می کند.

وی افزود: با وجود اینکه راهبر دکمه اضطراری را می زند، اما این فرد با بدنه قطار برخورد کرده و فوت می کند.

زارع اظهار داشت:دلایل حادثه با حضور مقامات قضایی  درمحل حادثه در دست بررسی است تا پزشکی قانونی دلایل آنرا بررسی نماید.

وی در باره اختلال در سرویس دهی قطار شهری گفت: خط شمالی قطار شهری تا پایان تشریفات قانونی  قطع می باشد و خط جنوب یعنی از وکیل آباد تا غدیر نیز سرویس دهی خود را شروع کرده است.

زارع با بیان اینکه پس از این حادثه مردم در چند ایستگاه تخلیه شدند  بلیط جبرانی به آنها داده شده گفت:پزشک قانونی و دستگاه قضایی باید نظر نهایی را درباره این حادثه بدهند واین در تخصص ما نیست.

 در مدتی که این حادثه اتفاق افتاده بود، مدام از بلندگوهای قطار شهری اعلام می شد که درحال برطرف کردن نقص به وجود آمده هستند و تابلوهایی اطلاع رسانی نمایشگاه مدت زمان رسیدن قطار تا ایستگاه حدود 16 دقیقه عنوان کرد و در بلندگو عنوان می کرد مسافرانی که قصد برگشت را دارند بلیط جبرانی را می توانند تهیه کنند و عده ای از مردم اقدام به تهیه بلیط جبرانی کردند و عده زیادی از مردم نیز در سایر ایستگاهها مستاصل بودند تا قطار آنها را به مقصد برساند

 هویت متوفی هنوز مجهول است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.