قدس آنلاین لرستان-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه در حال حاضر بیمه ها در سطح کشور در فرایند ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم غایب هستند.

نبودهیچ گونه بیمه ای در خدمات دندانپزشکی

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد: سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با اشاره به سفر خود به استان لرستان و شهرستان بروجرد اظهار کرد: امروز خوشحالم به شهر بروجرد، شهر اعتدال و فقها سفر کرده ام.

وی با بیان اینکه بروجرد همواره دارای علما و فقهای بزرگی مانند آیت الله بروجردی، استان شهیدی و ... بوده است افزود: این فقها مردم را به دین و اعتدال همواره دعوت می کرده اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر و راه شهدای انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در این راستا همواره مسئولان باید در ارائه خدمات به مردم نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشند.

هاشمی همچنین از سفر دوم خود به استان لرستان خبر داد خاطر نشان کرد: ما این قول را به مردم لرستان می دهیم که کمتر از یک ماه دیگر به استان آمده و پیگیر مسائل و مشکلات آنها در حوزه بهداشت و درمان خواهیم بود.

وی با اشاره به افتتاح بزرگترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور در شهرستان بروجرد یاد آور شد: این مجموعه، یک مجموعه با شکوه و بسیار بزرگ بوده که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد احداث شده است.

 قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد خدمات دندانپزشکی در اختیار بخش خصوصی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از عدم ارائه خدمات دانپزشکی از سوی بیمه ها در سطح کشورادامه داد: متاسفانه بیمه ها در ارائه خدمات دندانپزشکی در کشور غایب هستند و هم اکنون شاهد بی عدالتی مطلق در بحث ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم کشور هستیم.

وی با بیان اینکه در این راستا کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد تنها خدمات آموزشی را ارائه ندهد یاد آور شد: باید اقدامات لازم زمینه ارائه خدمات درمانی نیز به مردم و مستضعفان شهرستان بروجرد از طریق این کلینیک فراهم شود.

قاضی زاده هاشمی همچنین در پایان سخنان خود به احداث بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: این پروژه هم اکنون در حال اجرا بوده و تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.