‌استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با پشتیبانی‌ها و راهنمایی‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و اقدامات و تدابیر دولت یازدهم امروز پایه‌های تحریم را در هم شکسته است، گفت: امروز ایران در مسیر توسعه و رونق اقتصادی قرار گرفته است.

ایران در مسیر توسعه و رونق اقتصادی قرار دارد

به گزارش ایسنا،به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری استان، وجه الله خدمتگزار، در جمع مردم شهر قاین، اظهار کرد: خوشبختانه با فضای خوبی که در بعد بین المللی ایجاد شده، ایجاد فضای امید و نشاط اجتماعی و امید به آینده و نیز استفاده از قابلیت‌های داخلی به منظور حل مشکلات موجود از جمله مهم‌ترین سیاست‌های کاری دولت یازدهم است.

وی به توفیقات تیم دیپلماسی ایران در عرصه هسته‌ای اشاره کرد و افزود: به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری، وحدت مردم عزیز ایران و نیز تدبیر دولت یازدهم تیم دیپلماسی ایران توانست اقتدار خود را از طریق منطق و با زبان استدلال به همه ثابت کند.

استاندارخراسان جنوبی وحدت را رمز رسیدن به موفقیت در تمامی عرصه‌ها دانست و تصریح کرد: تجربه انقلاب اسلامی نشان داده هرجا که انسجام عمومی تقویت شده و همه در کنار هم قرار گرفته‌ایم توانسته‌ایم به توفیقات بسیار خوبی دست پیدا کنیم که پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمونه‌های بارز این مدعا هستند.

خدمتگزار با بیان اینکه با تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای، ایران از ذیل منشور فصل هفتم شورای امنیت سازمان ملل متحد خارج شد، ادامه داد: امروز تمامی قدرت‌های بزرگ دنیا به نقش پر رنگ ایران در معادلات منطقه‌ای و بین المللی واقف شده و به آن اعتراف کرده‌اند.

وی اتصال استان به خط ریلی راه آهن سراسری را یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی در استان دانست و تاکید کرد: با توجه به اخذ ردیف اعتباری مستقل برای اجرای این پروژه مهم، امید است مسئولین امر به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا بتوان این پروژه را از طریق سرمایه گذاری خارجی (فاینانس) به انجام رساند.

استاندارخراسان جنوبی ادامه داد: با پیگیرهایی که انجام شده امید است در آینده‌ای نزدیک این پروژه به گونه‌ای که دارای نمود اجتماعی مناسبی باشد وارد عملیات اجرایی شود.

وی به اظهار نظرهای مقامات آمریکایی مبنی بر استفاده از گزینه نظامی علیه ایران اشاره کرد و افزود: تاریخ ثابت کرده که گزینهٔ نظامی روی میز آمریکا ارزشی نداشته و همواره با شکست مواجه شده است؛ همچنانکه در صحرای طبس شکست مفتضحانه آمریکا موجب نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم آنان شد.

خدمتگزار تصریح کرد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز با تمام حمایت‌هایی که از سوی آمریکا و استکبار جهانی از صدام انجام شد اما به برکت جان فشانی‌ها و ایثاگری‌های ایثاگران و رزمندگان عزیز و نیز رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل (ره) دشمن نتوانست به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا کند.

وی به توفیقات دولت تدبیر و امید در موضوع اقتصادی اشاره کرد و گفت: دولت توانست در یک سال گذشته نرخ تورم را از ۴۵ درصد به زیر ۱۵ درصد برساند که موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

استاندارخراسان جنوبی تصریح کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و سرمایه‌ای استان امسال ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان قاینات در نظر گرفته شده است این در حالیست که از سایر منابع اعتباری نیز مبالغی به این شهرستان اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۲ میلیارد تومان پروژه در سطح دهیاری‌های استان مورد بهره برداری قرار گرفته است، گفت: در هفته دولت امسال بیش از ۷۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱۲ میلیارد تومان در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.