قدس آنلاین: رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: هفتمین همایش جشنواره کارگاهی شعر بسیج در ۴ موضوع کارگاهی تغّزلی و عارفانه، شعر کودک و نوجوان، شعر آئینی و شعر انقلابی در مشهد برگزار می‌شود.

هفتمین همایش «جشنواره کارگاهی شعر بسیج» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، جواد کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: هفتمین همایش جشنواره کارگاهی شعر بسیج در 4 موضوع کارگاهی تغّزلی و عارفانه، شعر کودک و نوجوان، شعر آئینی و شعر انقلابی در سالن آمفی‌تئاتر مؤسسه فرهنگی قدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با هدف آموزش شعرخوانی و رفع اشکالات شعرا در ماه‌های شهریور، مهر، آبان و آذر امسال برگزار می‌شود و هر ماه یک محور همایش برگزار می‌شود و در هرکدام از این کارگاه‌ها بیش از 50 نفر از هنرمندان بسیجی حضور می‌یابند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان خراسان رضوی برگزاری جشنواره‌های شعر، فیلم، عکس و موسیقی را دستور کار خود قرار داده که جشنواره‌های شعر، فیلم و عکس در حال برگزاری بوده و جشنواره موسیقی هم پس از پایان ماه صفر و در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

کمالی تصریح کرد: 7 هزار نفر در 22 کانون بسیج هنرمندان خراسان رضوی عضو هستند که از این تعداد 2300 نفر در کانون‌های مشهد و 4700 نفر هم در کانون‌های شهرستان‌های خراسان رضوی عضویت دارند.

وی تأکید کرد: از مجموع 7 هزار عضو بسیجی، بسیج هنرمندان خراسان رضوی 3 هزار نفر بسیجی فعال و 4 هزار نفر بسیجی عادی هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی عنوان کرد: این بسیج در 10 انجمن هنری فعالیت دارد که این انجمن‌ها شامل فیلم، عکس، موسیقی، شعر، ادبیات داستانی، خوشنویسی، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، تئاتر و نمایش هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.