قدس آنلاین _ سرپرست شعب بانک توسعه تعاون خراسان‌ رضوی گفت: از ابتدای سال تا کنون بانک توسعه تعاون از محل اعتبارات خود هزار و 100 میلیارد تومان به بخش تعاون تسهیلات ارائه کرده است.

 هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونگران خراسان رضوی پرداخت شد/فروش اقساطی کالا در دستور کار بانک تعاون

احمد محمدی سرپرست شعب بانک توسعه تعاون خراسان‌ رضوی صبح امروز در نشستی در سالن جلسات سرپرستی شعب بانک توسعه تعاون خراسان رضوی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات بانک توسعه تعاون به بخش تعاون تسهیلات ارائه شده است.

وی تصریح کرد:هم اکنون 18 واحد بانکی و 4 باجه در خراسان رضوی فعال هستند که این تعداد در سال گذشته بیش از هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

 سرپرست شعب بانک توسعه تعاون خراسان‌ رضوی ادامه داد: هم اکنون 15 درصد تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی، 35 درصد صنعت و معدن، 37 درصد خدمات و بازرگانی اختصاص پیدا می‌کند.

محمدی با تأکید بر اینکه افزایش سبد خدماتی بانک توسعه تعاون در دستور کار سرپرستی خراسان رضوی قرار گرفته است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 15 درصد سهام بیمه تعاون متعلق به بانک توسعه تعاون است بنا بر این است که خدمات بیمه ای نیز به مشتریان بانک توسعه تعاون ارائه شود.

فروش اقساطی کالا توسط بانک تعاون

وی ادامه داد: همچنین تأسیس شرکت فروش اقساطی کالا توسط بانک نیز در دستور کار قرار گرفته است که مشتریان بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

محمدی در ارتباط با سرمایه گذاری های بانک توسعه تعاون در بخش های عمرانی و اقتصادی خراسان رضوی، تصریح کرد: امسال بیش از 225 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی جذب شده که در  قالب سه طرح سرمایه گذاری در خراسان رضوی به مصرف رسیده است.

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون خراسان‌ رضوی افزود: همچنین در بخش صنعت با تفاهم نامه‌ای با شرکت شهرک‌های خراسان رضوی منعقد شده  در 38  طرح با 50 میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری به عمل آمده است.

محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر این سرمایه گذاری‌هایی در حوزه ورزش با بیش از 20 میلیارد و در 3 طرح به انجام رسیده که هدف آن اشاعه فرهنگ ورزش همگانی در خراسان رضوی بوده است.

وی ادامه داد: آمادگی این وجود دارد که سرمایه در گردش اتحادیه‌ها و تعاونی‌های خراسان رضوی در کمترین زمان و با رعایت اساسنامه در قالب تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.