قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز گفت: در برنامه‌ریزی‌های شهرداری برای دو سال آینده، اولویت به طرح‌های فضای سبز و زیباسازی شهر اختصاص خواهد یافت.

شکوفایی فضای سبز تبریز با برنامه‌ریزی ویژه برای ۲ سال آینده

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  صادق نجفی اظهار داشت: طی دو سال گذشته، عمده برنامه‌های اجرایی شهرداری، منحصر به پروژه‌های عمرانی و ترافیکی بود که این امر بر اساس نیازهای شهر به اجرای این پروژه‌ها و احداث برخی طرح‌های عمرانی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دیگر کمتر تقاطعی در شهر وجود دارد که از یک روگذر یا زیرگذر بی‌بهره باشد و ما در آنجا گره ترافیکی داشته باشیم و این امر در نتیجه اولویت دادن شهرداری به پروژه‌های عمرانی و ترافیکی است.

شهردار تبریز گفت: اما برنامه‌ریزی شهرداری در سال‌های آتی متفاوت خواهد بود، به این ترتیب که اولویت برنامه‌های اجرایی شهرداری به طرح‌های زیباسازی محیط شهر و فضای سبز اختصاص خواهد یافت.

نجفی داشتن محیطی سرسبز و زیبا در شهر را از مطالبات بر حق شهروندان دانست و گفت: زیبایی یک شهر با سلامت روحی و آرامش روانی شهروندان ارتباط مستقیم دارد و این ضرورت، زمینه برنامه‌ریزی ما در حوزه‌های زیباسازی و فضای سبز برای دو سال آینده است.

وی اظهار امیدواری کرد که در پایان دور چهارم شورای شهر و با اجرای این یرنامه‌ها، تبریز به شهری آباد، زیبا و سرسبز تبدیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.