مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ۴۲۰ میلیارد ریال صرف تجهیز سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدارس شده است.

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز مدارس خراسان‌رضوی‌

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ظهار داشت: دانش آموزان استان خراسان رضوی در اختتامیه المپیاد کشوری نانو با کسب 2 مدال طلا، 1 نقره، 2 برنز و 3 دیپلم افتخار با اقتدار بر سکوی نخست کشور ایستادند.

وی در ارتباط با تعداد ثبت نام‌های صورت گرفته در مدارس تصریح کرد: ثبت نام یک میلیون و 80 نفر از دانش آموزان در تمام مقاطع صورت گرفته است که 600 هزار نفر از کل ثبت شدگان را دانش آموزان مقطع ابتدایی تشکیل می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: پیش بینی می‌شود 91.5 درصد از دانش آموزان در 92 درصد از مدارس استان خراسان رضوی ثبت نام کرده‌اند.

حسینی از کسب رتبه برتر ثبت نام دانش آموزان توسط استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: استان خراسان رضوی در سیستم ثبت نام دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش، کمی ترین و کیفی ترین ثبت نام را به انجام رسانده و به رتبه اول کشوری دست پیدا کرد.

وی در زمینه اعتبارات صرف شده برای تجهیز سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس بیان کرد: اعتباری بالغ بر 420میلیارد ریال صرف تجهیز سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بیش از 5 هزار کلاس درس سراسر استان شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.