شقایق شیدایی: میلاد عبادی پور، دریافت کننده ملی پوش تیم ملی والیبال به سهمیه المپیک خیلی امیدوار است. به نظر او، تیم در تورنمنت واگنر و سه بازی در روسیه برای جام جهانی آبدیده تر شده است.

 عبادی پور: همه فکر و ذکرمان سهمیه المپیک است

عبادی پور قبول ندارد ،سه باخت جام واگنر زنگ خطری برای تیم ملی است:« ما ترجیح دادیم در واگنر خیلی آماده نباشیم تا در جام جهانی به اوج برسیم.»

    بعداز 6 بازی تدارکاتی در جام واگنر و سه بازی در روسیه وضعیت تیم چطور است؟

وضعیت تیم خیلی خوب است. بعد از دو تورنمنتی که رفته بودیم، بدنها  حالا کاملاً آماده و سرحال است . ما برای شروع جام جهانی لحظه شماری می کنیم.

    واقعاً باخت تیم در جام  واگنر زنگ خطر برای تیم ملی بود؟

نه. من قبلاً هم گفته بودم که درست است که جام واگنر برای لهستانی ها معتبر است، اما برای ما خیلی هم مهم نبود، بلکه جنبه بازی تدارکاتی داشت قبل از جام جهانی. در این تورنمنت هم ما هنوز وزنه می زدیم . بدنهایمان تحت فشار بود. دوست نداشتیم  در جام واگنر آماده باشیم و در جام جهانی افت کنیم. ترجیح می دادیم جام واگنر خیلی آماده نباشیم، در عوض جام جهانی با آمادگی کامل بازی کنیم، اما در روسیه بدنهایمان را محک زدیم . وزنه ها را سبکتر کردیم و فشار تمرینات بدنسازی کمتر شد و نتیجه اش را هم دیدیم. دوبازی با روسیه و یک بازی با هلند را بردیم. دیدیم که بدنهایمان  زیر فشار وزنه نباشد، راحت تر کار می کنیم.

    روسیه با همان ترکیب قهرمانی المپیک با شما بازی کرد؟

روسیه با همان ترکیب اصلی که قهرمان المپیک شده بود، با ما بازی کرد. حتی تتیاخن یکی از بازیکنان اصلی اش را در لیگ جهانی نبود، ولی در بازی با ما بود، چرا که می خواهد  درجام جهانی هم باشد.

    ایران جام جهانی را با آرژانتین شروع می کند.حساسیت دارد و سخت است؟

به خاطر اینکه ولاسکو، مربی است که می داند و بلد است با بقیه تیمها  چه طور والیبال بازی کند. چون قبلاً مربی ما بوده و همین مسأله  بازی را حساس می کند. البته بچه ها برای بازی خوب با تیم او انگیزه زیادی دارند تا ثابت کنند  نکته هایی را که ولاسکو به آنها یاد داده، خوب  یادشان مانده و اجرا می کنند. از این دو نکته که بگذریم ،آرژانتین هم مثل تیمهای روسیه، برزیل، لهستان، شاید حتی بهتر از بقیه تیمها با آن بازی کنیم. ما دنبال این حساسیتها و خبرها نیستیم. ما سهمیه المپیک می خواهیم.

    حرف منتقدان درباره  اختلاف بین بازیکنان و کواچ چقدر صحت دارد؟

اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. فکر همه بچه ها برای گرفتن سهمیه است. اصلاً ما برای فکر به این مسایل وقت نداریم . با فکر به این مسایل والیبال ما از هم می پاشد. این تورنمنت هم از دستمان می رود، چرا که ما تنها دو شانس برای المپیک داریم. یکی جام جهانی و دیگری انتخابی المپیک. ما نمی خواهیم اینجا را از دست بدهیم تا دوباره وقت برای تورنمنت بعدی بگذاریم. می خواهیم کار را در جام جهانی تمام کنیم. همه فکر و ذکر ما سهمیه است و بس.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.