جمعی از دانشجویان بورسیه طی نامه‌ای خطاب به رؤسای کمیسیون‌های آموزش و اصل نود قانون اساسی مجلس خواستار ارسال سریع و خارج از نوبت پرونده تخلفات وزارت علوم به قوه قضائیه برای صدور حکم علیه مسببان ظلم به دانشجویان بورسیه شدند.

پرونده تخلفات وزارت علوم به قوه قضائیه ارسال شود

به گزارش فارس، جمعی از دانشجویان بورسیه طی نامه‌ای خطاب به زاهدی

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و پورمختار رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی تأکید کردند:

این دانشجویان در ابتدای نامه خود آوردند: پیرو نامه های قبلی دانشجویان بورسیه به شما نمایندگان پرکار و ارزشی مجلس شورای اسلامی در خصوص خواسته های به حق خود، اعلام می کنیم با توجه به فرا رسیدن نیم سال تحصیلی جدید و انتخاب واحد، وزارت علوم بر ادامه رویه ظالمانه قبلی اصرار داشته و براساس اخبار واصله از دانشگاه های مختلف، وضعیت دانشجویان بورسیه کما فی السابق در حالت تعلیق و بلاتکلیفی قرار دارد.

این دانشجویان افزودند: حرکت های نمایشی سازمان امور دانشجویان صرفا با هدف خریدن زمان، گذشتن وقت انتخاب واحد و خسته کردن دانشجویان مظلوم از پیگیری بوده و هیچ اقدام واقعی برای حل مشکلات دانشجویان بورسیه صورت نگرفته است.

دانشجویان بورسیه در ادامه نامه خود خاطرنشان کردند: با توجه به محرز شدن سرکشی و استنکاف وزارت علوم از آرای صادره کمیسیون اصل نود، برای بار چندم از شما بزرگواران تقاضا داریم پرونده تخلفات وزارت علوم سریعا و خارج از نوبت، به قوه قضائیه جهت صدور حکم علیه مسببان ظلم به دانشجویان بورسیه ارسال شود. بدیهی است که حرکت های مبتنی بر مصلحت و اصطلاحا کدخدامنشانه فقط و فقط تقدیم وقت به تیم عامل ظلم در وزارت علوم و هدر دادن عمر و جوانی دانشجویان خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.