قدس آنلاین- تبریز: مرحله سوم مسابقات جام حذفی کشور قرعه‌کشی شد و تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد حریفان خود را شناختند.

صعود آسان تراکتورسازی به یک هشتم نهایی جام‌ حذفی/ گسترش فولاد میزبان نماینده البرز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رقابت‌های جام حذفی کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در مراحل اول و دوم بدون حضور تیم‌های لیگ برتر برگزار شده و از مرحله سوم تیم‌های لیگ برتری وارد جدول این رقابت‌ها شد.

 

در این مرحله 16 تیم لیگ برتر به مصاف 16 تیم برتر مراحل اول و دوم حضور می‌روند که در این دور تیم‌های لیگ برتر با یکدیگر روبه‌رو نخواهند شد.

در مرحله سوم تیم تراکتورسازی روز جمعه در اولین بازی خود در جام حذفی میزبان تیم بعثت کرمانشاه بود که به دلیل انصراف تیم مهمان، تیم تراکتورسازی بدون بازی به جمع یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

تراکتورسازی سه بار موفق به صعود به دیدار فینال جام حذفی شده است که تنها در سال 92 با پیروزی برابر مس کرمان به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

تیم گسترش فولاد نیز روز پنج شنبه 19 شهریور شهریور از ساعت 16:30 در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم امیر زرکان کرج می‌رود.

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیش از تجربه صعود تا فینال مسابقات جام حذفی فصل 88-89 را در کارنامه خود دارد. در آن سال تیم گسترش فولاد با وجودی که در دسته یک کشور حضور داشت موفق به حذف تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان شده و در فینال مغلوب تیم پرسپولیس شد.

تیم‌های ماشین‌سازی و شهرداری تبریز از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.