قدس آنلاین: استاندار اصفهان گفت: بسياري از سرمايه گذاري ها در اصفهان به دليل بروز برخي مشكلات ناتمام مانده كه باعث از بین رفتن توسعه شده است.

سرمایه گذاری های ناتمام توسعه را از بین می برد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رسول زرگرپور با اشاره به اینکه اصفهان با دارا بودن ۹ هزار واحد صنعتي و ۷۶ شهرك صنعتي، صنعتي ترين استان كشور است، اظهار داشت: ۱۰ درصد صنايع بزرگ كشور، ۷۰ درصد فولاد، ۵۰ درصد سنگ و ۶۰ درصد مصنوعات طلا، ۳۲ درصد فراورده هاي نفتي و ۱۵ درصد توليد ناخالص ملي در اصفهان توليد مي شود.
وی با بيان اينكه يك ميليون نفر در استان اصفهان تحت پوشش بيمه هستند، گفت: ۷۰۰ هزار نفر از اين افراد را كارگران تشكيل مي دهند.
استاندار اصفهان با بيان اينكه يك سوم صنعت استان را صنايع نساجي تشكيل مي دهد، بیان داشت: صنعت نساجي در استان اصفهان از قدمت زيادي برخوردار است و منطقه ي كاشان؛ آران و بيدگل و نطنز كه زير نظر اتاق بازرگاني كاشان فعاليت مي كنند يك سوم صادرات استان را به خود اختصاص داده اند كه نشان از جايگاه اين منطقه در صنعت نساجي استان است.
وی افزود: در شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي كه محل تعامل بخش دولتي و خصوصي است به جايگاه نساجي اهميت ويژه اي داده شده و ۳ نفر از اعضاي شورا مربوط به اين صنعت مي باشند.
زرگرپور با ابراز تأسف از اينكه بسياري از امكانات و سرمايه گذاري ها به صورت ناقص و نيمه تمام در اين منطقه انجام شده است، گفت: بسياري از سرمايه گذاري ها به دليل بروز برخي مشكلات ناتمام مانده كه باعث عدم توسعه شده است.
استاندار اصفهان بیان داشت: تمام تلاش مديريت استان ايجاد اشتغال و جلوگيري از بيكاري حتي يك نفر است چرا كه بيكاري معضلات اجتماعي زيادي را به دنبال خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.