بازیگر سینما و تلویزیون گفت: فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» تجربه مثبتی در کارنامه بازیگری‌ام است.

«یحیی سکوت نکرد» تجربه مثبتی در کارنامه بازیگری‌ام است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، فاطمه معتمدآریا در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از موسسه خیریه همدم در ارتباط با فیلم «یحیی سکوت نکرد» اظهار داشت: یحیی سکوت نکرد کار اول یک کارگردان بود و علاقه‌مند به همکاری با چنین کارگردان‌هایی هستم که به اصطلاح کار خود را بلد هستند.

بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: برخی کارگردان‌های کار اولی ویژگی‌های منحصربفردی را در کار هنری و سینمایی خود لحاظ می‌کنند و کار کردن با آنها تجربه لذت بخشی است.

معتمدآریا با اشاره به ایفای نقش عمه در این فیلم سینمایی گفت: در ابتدای داستان، عمه دارای شخصیتی منفی است اما در طول داستان و هر چه قصه به تکامل می‌رسد وی نیز تبدیل به شخصیتی مثبت می‌شود و عشقی ماندگار میان وی و برادرزاده‌اش ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای قبول نقش در یک فیلم ابتدا سناریوهای مربوطه را مطالعه می‌کند خاطرنشان کرد: برای بازی در نقش عمه در این فیلم سینمایی تغییرات بسیار اندکی از سوی بنده اعمال شد و سپس به مرحله اجرا رسید.

معتمدآریا با اشاره به تجربه مثبت بازی در مقابل کودکی که برای نخستین بار در مقابل دوربین قرار می‌گرفت تصریح کرد: کودکان دارای رمز و رازهای عجیبی هستند و در مقابل دوربین نیز گاهی این ویژگی خود را بروز می‌دهند به نحوی که حتی ممکن است بهتر از یک بازیگر حرفه‌ای به بازی بپردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.