قدس آنلاین- تبریز: مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: باید کل تیم دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا تراکتورسازی به روزهای خوبش بازگردد.

خوشحالم دوباره در کنار تونی و هواداران هستم / باید کمک کنیم تا تراکتورسازی به روزهای اوجش بازگردد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، "قادر رحیم زاده" مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابتدا در خصوص بازگشت به نیمکت این تیم گفت: از اول فصل هم آقای تونی درخواست مربی ایرانی را داده بودند اما به هر دلیلی تا هفته پنجم نشد که درکنارشان باشیم. من فصل گذشته هم در تراکتور بودم و خوشحالم که دوباره در کنار آقای تونی و هواداران هستم.

وی در مورد شرایط تراکتورسازی ادامه داد: من معتقدم تراکتورسازی در نوسان است نه در بحران. همه تیم‌هایی که تغییراتشان زیاد است در اوایل فصل نتایج خوبی نمی‌گیرند ولی مطمئنا وضعیت تیم ما رفته رفته بهتر خواهد شد. شما ببینید تیم‌هایی مثل نفت و فولاد که تغییرات هم زیادی نداشتند وضعیتشان خوب نیست چه برسد به تراکتور که با تیمی متفاوت‌تر از پارسال وارد مسابقات شده است، ولی با این حال من به آینده تیم‌مان خوشبین هستم و باید همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا تراکتورسازی به روزهای خوبش بازگردد.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی حساس تیمش با سپاهان و حضور گردانی در تیم مقابل، بیان کرد: بازی سختی با سپاهان داریم و از نظر من هیچ حساسیتی وجود نخواهد داشت، فوتبال حرفه‌ای است، حبیب گردانی فصل گذشته در تراکتور بود و الان در سپاهان است و از نظر دیگر سپاهان پنج مهره خود را در اختیار ندارد که ما می‌توانیم از این موضوع نهایت استفاده را ببریم با اعتماد به نفس در مقابل سپاهان قرار بگیریم و موفق شویم.

وی در مورد شائبه کم کاری بازیکنان سرباز تراکتورسازی هم اظهار داشت: هیچ سربازی با آبرو و زندگی خود بازی نمی‌کند. شاید آنها مدتی دور از میادین بودند ولی همچنان انگیزه کافی برای فوتبال بازی کردن دارند، نباید بگوییم که آنها کم کاری می‌کنند چون همانطور که گفتم هیچ فوتبالیستی با آبرو و زندگی فوتبالی خود بازی نمی‌کند.

رحیم زاده در پایان در خصوص علت افت بدنی تراکتورسازان از دقیقه 70 به بعد بازی‌ها نیز گفت: فکر نمی‌کنم تیم مشکل بدنی داشته باشد چون در تمرینات بازیکنان بسیار سرحال نشان می‌دهند و با تمریناتی که کادرفنی در نظر گرفته است تا بازی با سپاهان نیز کاملا آماده خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.