رییس تعمیرات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: تعمیرات اساسی این مجتمع گازی در سال ۹۴ از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار می باشد.

پیشرفت ۹۰ درصدی تعمیرات اساسی سال ۹۴ در پالایشگاه خانگیران

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، محمود دبیرالنظاره با بیان این مطلب، افزود: برنامه تعمیرات اساسی طبق پیش بینی های انجام شده از نیمه فروردین ماه امسال آغاز شده و کلیه واحدها پس از پایان تعمیرات اساسی، در تاریخ 31 شهریورماه وارد مدار تولید می شوند.

وی اظهارداشت: تمام واحدهای پالایشگاه اعم از واحدهای تصفیه گاز و گوگردسازی طبق برنامه زمان بندی انجام شده و تاکنون هیچگونه تاخیری در اجرای برنامه تعمیرات اساسی نداشته ایم و طبق برنامه تا 31 شهریور پایان می یابد.

این مقام مسئول تصریح کرد: برنامه تعمیرات اساسی با رعایت قوانین و دستورالعمل های بازرسی فنی و ایمنی صورت گرفته و خوشبختانه در این مدت با رعایت نکات ایمنی هیچ گونه حادثه ای رخ نداده است.

دبیرالنظاره با بیان اینکه کار در محیط های صنعتی همواره با مخاطراتی مواجه است، بیان کرد: در زمان انجام تعمیرات اساسی توجه ویژه ای به بحث ایمنی کارگران پیمانکاری و نیروهای شاغل در تعمیرات داریم که این بخش در دو حوزه ایمنی فردی و ایمنی تجهیزات صورت می گیرد.

رییس تعمیرات پالایشگاه خانگیران با بیان اینکه نیروهایی که افراد در پروژه های تعمیراتی از سوی شرکت یا  پیمانکار به کار گمارده می شوند و باید دارای تخصص ویژه در این زمینه باشند، تاکید کرد: با همکاری مشترک شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با سازمان فنی و حرفه ای شهرستان سرخس، نیروها قبل از آغاز تعمیرات اساسی بایستی در کلاس ها و دوره هایی شرکت کرده و پس از کسب گواهینامه های مربوطه می توانند در پالایشگاه مشغول بکار شوند.

وی خاطر نشان کرد: برای ایمنی هرچه بیشتر نیروهای شاغل در تعمیرات اساسی با همکاری بخش آموزش پالایشگاه خانگیران، افراد در دوره های آموزشی ایمنی شرکت کرده و با روند فعالیت در واحدهای عملیاتی آشنا می شوند تا در زمان انجام ماموریت ها بتوانند با ابزار و تجهیزات لازم کار کنند.

دبیرالنظاره با بیان اینکه برگزاری این کلاس ها و دوره ها تاثیری بسزایی در روند کاهش آسیب ها داشته است اضافه کرد: هر ساله آسیب های فردی و تجهیزات کاهش می یابد و خوشبختانه در تعمیرات اساسی امسال هیچ گونه حادثه ای در پالایشگاه خانگیران رخ نداده است.

این مقام مسئول یادآور شد: کسانی که در تعمیرات اساسی قوانین را رعایت می کنند به این افراد هدیه ای به پاس زحمات شان اعطا می شود ضمن اینکه این کار باعث تشویق سایر افراد در رعایت نکات ایمنی و فنی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.