قدس آنلاین- تبریز: سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در تلاش هستیم تا به جای بازی جام حذفی یک دیدار دوستانه برای تیم برگزار کنیم.

آخرین وضعیت تراکتور از زبان سرپرست تیم/ ۳ بازی آینده روی کاغذ سخت و حساس هستند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، "ایوب ذوالفقاری" سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار  ما بتدا در خصوص اخرین وضعیت تمرینات سرخ پوشان اظهار داشت: خوشبختانه با شروع تعطیلات تیم تمرینات خود را به طور مداوم برگزار کرده است اما روز گذشته به دلایلی تمرین تیم در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد که جا دارد از مسئولین این مجموعه به خاطر برآورده کردن نیاز تیم تشکر کنم.

در تدارک یک بازی دوستانه هستیم

وی ادامه داد: در ادامه تلاش می‌کنیم تا روز پنجشنبه یک بازی دوستانه برگزار کنیم که با توجه به اینکه بازی جام حذفی لغو شده است تیم با انجام این بازی می‌تواند در شرایط مسابقه قرار بگیرد. البته این بازی تا این لحظه قطعی نشده است و هنوز تیم حریف پاسخ خود را در خصوص درخواست ما اعلام نکرده است.

اتفاقات فصل گذشته به تاریخ پیوسته است

سرپرست تراکتورسازی در خصوص دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال و حساسیت این بازی نزد هواداران تراکتور با توجه به اتفاقات هفته پایانی فصل گذشته، خاطرنشان کرد: اتفاقات فصل گذشته به تاریخ پیوسته است و با آن دیگر زندگی نمی‌کنیم. معتقدم وضعیت ما مشابه لیگ سیزدهم است که تراکتورسازی در هفته‌های سوم و چهارم باید دو بازی متوالی در اصفهان برگزار می‌کرد و از لحاظ جدولی نیز شرایط خوبی نداشت اما تراکتور توانست هر دو تیم ذوب آهن و سپاهان را شکست داده و به جمع مدعیان لیگ بازگردد.

وی اذعان کرد: پیروزی مقابل سپاهان دور از دسترس نیست و بچه‌ها می‌توانند با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده از این بازی سربلند بیرون بیایند.

سه بازی آینده روی کاغذ سخت و حساس هستند

ذوالفقاری در خصوص سه دیدار حساس تیمش در هفته‌های آینده هم ابراز داشت: این سه بازی روی کاغذ سخت و حساس هستند ولی از نظر من هیچ دشواری برای تیم ما ندارند چراکه اکثر بازیکنان ما با وجود جوانی تجربه بازی در بازی‌های بزرگ را دارند و قطعا می‌توانیم در این بازی‌ها به نتایج خوب برسیم.

نریمان جهان و خلیل زاده به بازی سپاهان می‌رسند

وی در مورد مصدومان تیمش نیز تصریح کرد: ما سه مصدوم در ابتدای تعطیلات لیگ داشتیم که خوشبختانه شجاع خلیل زاده در تمرینات گروهی حضور یافته است و مشکلی برای دیدار با سپاهان ندارد اما سروش رفیعی و سامان نریمان جهان همچنان با دکتر تیم به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند و در مورد این دو بازیکن هم باید بگویم که نریمان جهان به بازی سپاهان می‌رسد و تنها حضور رفیعی در حاله‌ای از ابهام قرار دارد ولی با این حال دکتر تیم تلاش می‌کند تا وی را نیز به این بازی برساند.

مدیریت و کادرفنی در مورد سربازها تصمیم می‌گیرند

سرپرست تراکتورسازان در پایان در خصوص وضعیت بازیکنان سرباز این تیم هم که خدمت سربازیشان در نیم فصل به پایان خواهد رسید، گفت: در مورد این بازیکنان مدیریت و کادرفنی تصمیم می‌گیرند که در صورت نیاز مطمئنا تلاش خواهند کرد تا آنها را در تیم حفظ کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.