معاون بهره برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد از برنامه خدمت ۵۳ دستگاه اتوبوس به صورت ویژه به دانش آموزان دختر در این شهر همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

خدمت ویژه اتوبوسرانی مشهد به دانش آموزان دختر

به گزارش قدس آنلاین هادی خورشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: همزمان با بازگشایی مدارس تمهیداتی ویژه برای تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان اجرا می شود.

وی با اشاره به شناسایی 23 ایستگاه پرتراکم دانش آموزی در نزدیک مدارس دخترانه شهر مشهد گفت: تعداد 53 دستگاه اتوبوس فقط برای خدمت به دختران دانش آموز در ساعت تعطیلی مدارس در همین ایستگاهها فعالیت خواهند کرد.
معاون بهره برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: البته نقاط پرتراکم دانش آموزی در دو هفته نخست مهر ماه به صورت مجدد بررسی و بازنگری می شوند و چنانچه نیاز به افزایش خدمات باشد این مهم عملیاتی خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین یک گروه بازرسی 53 نفره متشکل از نیروهای انتظامی و ستادی از اول مهر ماه از ساعت شش تا هشت صبح در نقاط مختلف مسیر خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد برای نظارت بر نحوه عملکرد آن مستقر می شوند.
خورشاهی همچنین با اشاره به خدمت اتوبوسرانی به کارگران در 25 خط گفت: برای تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و پیشگیری از ازدحام جمعیت، ساعت سرویس دهی به کارگران از شش صبح به 5:40 دقیقه تغییر می یابد.
وی آماده باش کامل ناوگان و لغو مرخصی کارکنان از بیست و پنجم شهریور تا پانزدهم مهر و الزام به عدم توقف ناوگان از ساعت 6:30 تا هشت صبح در پایانه ها را از دیگر تمهیدات سازمان اتوبوسرانی مشهد بیان کرد.
بطور متوسط روزانه یک میلیون و 200 هزار جا به جایی توسط دو هزار دستگاه اتوبوس در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد انجام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.