رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ارتباط با آمریکا برای کشورهایی که در سال‌های گذشته با این کشور دست دوستی دادند، چیزی جز بدبختی و بیچارگی برای آن‌ها نداشته است.

تهدید ایران از سوی آمریکایی‌ها پس از مذاکرات هسته‌ای روزانه شده است
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در نشست با سرگروه‌ها، سرمربیان و مربیان صالحین قزوین در سالن شهید رجایی اظهار داشت: ارتباط با آمریکا برای کشورهایی که در سال‌های گذشته با این کشور دست دوستی دادند، چیزی جز بدبختی و بیچارگی برای آن‌ها نداشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبار با به راه انداختن گروهک‌ها، ترور، اجیر کردن صدام برای حمله به ایران، فتنه 88 و اخیراً در قالب 1+5، قصد داشته تا پیشرفت‌های ملت ایران را متوقف کند، اما از آن روز تاکنون تنها مقاومت مردم است که توانسته جلوی استکبار را بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اگر در گذشته آمریکایی‌ها هرچند وقت یک‌ بار ما را تهدید می‌کردند، پس از مذاکرات هسته‌ای این موضوع روزانه شده و آمریکایی‌ها هر روز به اشکال مختلف ملت ایران را تهدید می‌کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه بی‌تردید مشکل آمریکا مسئله هسته‌ای ایران نیست، بلکه آن‌ها با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها خود را صاحب و مالک جهان می‌دانند، به همین دلیل نیز در برابر ملت‌های مستقل مانند ملت ایران نمی‌توانند سکوت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: امروز پس از شکست در عرصه‌های مختلف نظامی، امنیتی و حتی علمی، استکبار به سمت مبارزه اقتصادی رفته است، به‌ طوری‌ که معیشت مردم را هدف گرفته و در این عرصه به دنبال تنگ کردن عرصه زندگی بر مردم است.

وی تبیین کرد: بی‌تردید با ظرفیتی که در داخل کشور داریم می‌توانیم چه در عرصه اقتصادی و چه عرصه سازندگی مانند جنگ نظامی، امنیتی و علمی نیز پیروز میدان باشیم.

سردار نقدی متذکر شد: امروز ظرفیت‌های عظیم داخلی، نیروی انسانی و همچنین مؤلفه‌های دیگر پیشرفت در داخل کشور مهیا است و تنها با 2 عنصر همت و مدیریت می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز میدان نبرد باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیجیان را سربازان جنگ اقتصادی عنوان و تأکید کرد: بسیجیان مانند دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد اقتصادی نیز مانند نبرد نظامی، اطلاعاتی و امنیتی که در آن پیروز شده‌ایم، می‌توانند پیروز میدان باشند.

این مسئول ضمن برشمردن علل دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران چنین توضیح داد: انقلاب اسلامی، عزت،‌ استقلال و عظمت را برای ملت ایران رقم زد و همین مسائل نیز موجب ناراحتی استکبار و دشمنی‌اش با مردم ایران در عرصه‌های مختلف شده است.

سردار نقدی با اشاره به فلسفه تشکیل شجره طیبه صالحین بیان کرد: صالحین یک اصل برای گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است؛ ‌چراکه اصل نظام اسلامی نیز اهمیت سرنوشت دیگران در یک جامعه است.

وی در پایان افزود: شجره طیبه صالحین با توسعه در بین اقشار جامعه می‌تواند به توسعه فرهنگی جامعه کمک کند.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.